![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-04-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.400 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-ZR-BP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.400 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-ZR-BP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Corvers Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | eindhovenseweg 1 |
Postcode | 5664 HC |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21645694 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.corversautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 343 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 780 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Alle technologie in de Citroen C1 is er op gericht om uw rit comfortabel en gemakkelijk te laten verlopen. Deze Sportieve Citroen C1 uit 2008 met nap 153400 km is een auto met een twist .Klein comfortabel maar ook ruimtelijk, sportief en luxe . De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en metallic lak.
Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur.
Een toerenteller en velours bekleding maken de auto af .
Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 50 kW (68 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 157 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,6 liter per 100 km en hij weegt 780 kg. De APK is geldig tot 10-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal.
We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op? 0621645695 of kom langs
Eindhovenseweg 1 in Geldrop
= Bedrijfsinformatie =
WIJ ADVERTEREN MET ZEER SCHERPE PRIJZEN. INRUIL IS BESPREEKBAAR .
Al onze advertenties zijn onder voorbehoud van typefouten, opties en accessoires, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Wij zijn geopend van Maandag t/m zaterdag van 10 tot 17 uur of op afspraak. Heeft u vragen of interesse bel 0621645694 of mail naar philipc@kpnmail.nl
Het adres is
eindhovenseweg 1
5664HC Geldrop
Wij zijn gevestigd in de showroom langs het Total tankstation
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
![Autotest | Citroen C1 Knollen voor Citroënen verkopen?](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/42/citroen-c1.jpg)
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.