Bouwjaar | 17-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.076 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-JRN-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 1.699,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.076 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-JRN-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Point Breda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kleine Krogt 11 |
Postcode | 4825 AN |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28883264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.citycarsbreda.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 780 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Met een auto als deze Citroen C1 komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: elektrisch bedienbare ramen voor en bumpers en spiegels in carrosseriekleur.
In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en verstelbaar stuur zijn aan boord.
We kunnen ons voorstellen dat een proefrit wilt maken met deze auto. Belt u ons snel?
= Bedrijfsinformatie =
-Inruil? Geen enkel probleem. U kunt uw huidige auto bij ons inruilen.-
-voor een uitgebreide video presentatie kunt u op onze website kijken.-
-City Cars Breda . Ruim 10 jaar het adres voor een goede gebruikte autos. Geen afleverings kosten. Wij zijn aangesloten bij VWE, NAP en RDW.-
-Ook kunnen wij snel en geheel op maat voor u een verzekering samenstellen. Zo gaat u veilig en verzekerd de weg op!.-
City Cars Breda
konijnenberg 40
4825BD Breda
Tel: 06-28883264
OPENINGSTIJDEN
MAANDAG T/M VRIJDAG 10.00 T/M 18:00
ZATERDAG 10.00 T/M 17:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.