Bouwjaar | 21-09-2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 261.464 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 63-TK-ZG Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.518 cc |
Vermogen | 183 kW (249 pk) |
€ 2.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 261.464 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 63-TK-ZG Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.518 cc |
Vermogen | 183 kW (249 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Uden BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weverstraat 2 |
Postcode | 5405 BN |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 332424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkuden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2004 - jun. 2010
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 219 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 502 x 188 x 154 cm
Wielbasis: 305 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 1.640 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 264 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 15,9 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Historie
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijs is RIJKLAAR. Dus geen afleverkosten of pakketten. Betaalbare kwaliteit!! Kijk en vergelijk gerust!! Bij collega bedrijven komt er tussen € 595,= en € 1000,= bij voor wat wij u bieden.
Rijklaar betekent:
oTechnische controle en onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema
oVolledige professionele poetsbeurt van binnen en buiten
oVerwijderen van eventuele "restyle deukjes"
oNieuwe mattenset indien nodig
oIn overleg aanvullende wensen
oHet volledige importproces (indien van toepassing)
oNieuw of recente APK
oRDW vrijwaringsbewijs (inruilauto
oTenaamstelling "nieuwe" auto
oBewijsvoering Kilometerstand (Nationale Auto Pas, Carpass) Gegarandeerde kilometerstanden!
o3 of 6 maanden garantie op motor en versnellingsbak
Wij ruilen uw huidige auto, motorboot, motor, camper of caravan graag in!! U bent van harte welkom bij Autopark Uden te Uden.
Uiteraard kunt u deze auto ook maandelijks betalen. Onze intermediair maakt met u de beste deal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chrysler 300C | Amerika kiest
De Chrysler 300C is een schot in de roos in Amerika. De auto verkoopt er zo goed, dat deze in de rest van de wereld maar mondjesmaat leverbaar is. Ook de Nederlandse dealers prijzen zich gelukkig met de komst van deze nieuwe grote Chrysler. Maar wat heeft deze Amerikaan in zich om ook de Nederlander voor zich te winnen?
Een obscene Amerikaan in een modern jasje. Schandalig groot, zeer ruim en de sensatie van een ouderwets overbemeten V8 motor. Houd rekening met hoge kosten en matige betrouwbaarheid.
Plus
- Nette prijs
- Zeer ruim
- Razendsnel
Min
- Indirecte besturing
- Twijfelachtig weggedrag
- Vormgeving
Conclusie
Het klinkt vreemd, maar de Chrysler 300C 5.7 Hemi is een koopje van 75.000 euro. Geen enkele andere auto biedt deze prestaties, ruimte én uitrusting tegen zo'n gunstige prijs. De sterkste punten zijn zonder twijfel de overweldigende ruimte achterin, de hoge mate van comfort en de sensatie van de zwaar overbemeten motor. De afwerking is van Europees niveau en de auto voelt even solide en massief als een rijdend blok graniet.
Of de 300C nadelen heeft is puur persoonlijk. De extravagante vormgeving trekt veel aandacht en dat is misschien niet altijd welkom. Ook het weggedrag is puur persoonlijk. De auto reageert ondanks een prima wegligging met een zekere traagheid en gelatenheid op ieder commando. Dat is voor de ene bestuurder storend en voor de ander de ultieme vorm van comfort. Amerika heeft op 2 november gekozen en liet de wereld toekijken. In geval van Chrysler mag heel Europa ook kiezen en de 300C verleidt met unieke kwaliteiten.