Bouwjaar | 17-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.558 km |
Deuren | - |
Kenteken | 7-KZJ-17 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 17-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.558 km |
Deuren | - |
Kenteken | 7-KZJ-17 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kings Car |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schouwrooij 6-A |
Postcode | 5281 RE |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10071871 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Aantal sleutels: 2
Meer informatie
Technische informatie
Vermogen: 63 kW (86 PK)
Vermogen elektromotor(en): 111 kW (151 PK)
Plug-in hybride: Ja
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 160 km/u
Accu laden: Type 1, 1-fase, 3.7 kW, compleet vol in 3 uur en 30 minuten
Maten en gewichten
Laadvermogen: 368 kg
GVW: 2.000 kg
Afmetingen (LxBxH): 450 x 179 x 143 cm
Wielbasis: 269 cm
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,277108433735 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Armsteun achter
Armsteun voor
Audio installatie premium
Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
DAB-ontvanger
Elektrische ramen achter
Multimedia-voorbereiding
Navigatie-systeem full map + hard disk
Stuur verstelbaar
Voorstoelen verwarmd
Exterieur
Achteruitrijcamera
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Buitenspiegels verwarmbaar
Veiligheid
Airbag(s) hoofd achter
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) knie
Overig
Oplaadmogelijkheid
= Bijzonderheden =
Chevrolet Volt 1.4 LT NAVI CAMERA LEER BOSE
Rijdt, schakelt en remt goed
Afgestempelde boekjes en 2 sleutels aanwezig
- Navigatiesysteem
- Cruise control
- Climate control
- Origineel NL auto
o ALLE INRUIL IS MOGELIJK MAAR TEGEN HANDELSPRIJZEN*
Wij brengen geen aflever of rijklaarkosten in rekening.
'S-Avonds en Zondags zijn we op afspraak geopend!
Graag even bellen voor vertrek.
Kings Car
Schouwrooy 6a
5281RE Boxtel
0610071871
0655325547
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Volt | Zoete wraak
"De grootste fout uit mijn carrière", noemde de voormalige baas van General Motors het stopzetten van de ontwikkeling van elektrische auto's. Ooit was het moederbedrijf van Chevrolet pioneer op het gebied van elektrische auto's, maar van hogerhand werd de ontwikkeling stopgezet. De Japanners speelden daar handig op in en hebben die voorsprong tot op de dag van vandaag niet uit handen gegeven. Maar nu slaat Chevrolet terug met de revolutionaire Volt.
De Chevrolet Volt de Amerikaanse evenknie van de Opel Ampera. Beide auto's weten door slimme techniek veel bezwaren tegen elektrisch rijden weg te nemen. De slimste oplossing voor dit moment (2011).
Plus
- extreem zuinig
- uiterst comfortabel
Min
- matige ruimte achterin
- Lage onderbumper raakt regelmatig verkeersdrempels
Conclusie
Ooit was General Motors, het moederbedrijf van Chevrolet, een pionier op het gebied van elektrische auto's. Het management was echter van mening dat de toekomst lag in grote auto's met al even grote benzinemotoren en de ontwikkeling van elektrische auto's werd stopgezet. De Japanners namen de leiding over en ruim een decennium later is Chevrolet terug op het toneel van de elektrische auto.
Chevrolet doet dat door voor een radicaal andere en daarom meer bruikbare techniek te kiezen. De Volt is primair een elektrische auto, maar dankzij een reservemotor (op benzine) kan de Volt zonder tussenstop veel grotere afstanden afleggen dan traditionele elektrische auto's.
Op de koop toe is de Volt niet alleen even ruim als traditionele zakenauto's, maar dankzij de elektrische aandrijving ook nog eens comfortabeler. Hoe schoon de Volt is, hangt er van af hoe vaak aanspraak wordt gemaakt op de reservemotor en op welke manier de benodigde elektriciteit wordt opgewekt. In de praktijk werkt de baanbrekende techniek prima en daarom neemt de Volt als eerste alle bezwaren tegen elektrische auto's weg. Met de revolutionaire Chevrolet Volt is daarom niks mis en dus is GM's grootste fout eindelijk goedgemaakt.