Bouwjaar | 21-05-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.932 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 6-SJH-96 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 413 kW (563 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.932 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 6-SJH-96 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 413 kW (563 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wim Polman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Postduifstraat 3 |
Postcode | 5451 JS |
Plaats | Mill |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53147685 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wimpolman.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2011 - jul. 2013
Modelcode: F10
Technische informatie
Koppel: 680 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 189 x 147 cm
Wielbasis: 297 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.845 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 2.410 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 232 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 14 l/100km (1 op 7,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
DEZE SUPER M5 IN ZIJN EERSTE LAK BIEDEN WIJ IN OPDRACHT AAN
VAN EEN LIEFHEBBER VOOR EEN EVENTUELE LIEFHEBBER IN EEN
ZEER GOEDE STAAT.
GEEN ACHTERSTALLIG ONDERHOUD EN IS VOLLEDIG GEDOCUMENTEERD
EEN AUTO MET EEN VOORSPELBARE VERZAMELWAARDE.
EVENTUEEL IS INRUIL VAN EEN KLASSIEKER MOGELIJK.
WILT U RECHTSTREEKS CONTACT MET DE EIGENAAR TOM HENDRIX
BEL DAN 0652595680.
WILT U DE AUTO ZIEN BEL DAN VOORAF WIM POLMAN 0653147685.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW M5 | Formule M5
De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.
De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik
Plus
- comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
- zeer ruim, ook achterin
- vooruitstrevende en vernieuwende techniek
Min
- besturing BMW 6-serie is nog beter
- bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen
Conclusie
De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.
Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).