![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-01-1989 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.777.215 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-1989 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.777.215 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | E&R Classics |
Contactpersoon | Ernest Praag |
Adres | Kleiweg 1 |
Postcode | 5145 NA |
Plaats | Waalwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 751393 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.erclassics.com/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
BMW M3 E30 Sedan | Route 66 Auctions
Highlights:
- Afkomstig van de eerste eigenaar
- Auto verkeert in zeer goede, originele staat
- Mooi rood lakwerk
- Zwart lederen interieur
Wij bieden te koop aan deze prachtige BMW M3 E30 uit 1989. Wat deze M3 bijzonder maakt, is dat hij afkomstig is van de eerste en enige eigenaar. De BMW is nieuw geleverd in Nederland en is de afgelopen 35 jaar altijd met veel liefde onderhouden door zijn vorige eigenaar. Zowel optisch als technisch verkeert deze M3 in een zeer goede staat. De E30 M3 wordt aangedreven door de 2.3 liter 4-cilinder motor die gekoppeld is aan een handgeschakelde 5-versnellingsbak.
Deze BMW E30 M3 die we hier te koop aanbieden is echt een plaatje om te zien. Hij is uitgevoerd in de prachtige fabriekskleur Zinnoberrot. Het rode lakwerk staat prachtig op de M3 en past helemaal bij zijn sportieve looks. Het interieur is uitgerust met zwarte lederen bekleding en verkeert in een zeer goede, originele staat. De BMW heeft elektrisch bedienbare ramen en spiegels en tevens een schuifdak. Kortom, een zeer mooie, originele BMW E30 M3 afkomstig van de eerste eigenaar die helemaal klaar is om de weg op te gaan.
LET OP: DEZE AUTO WORDT ONLINE GEVEILD DOOR ROUTE 66 AUCTIONS. HET VERMELDE BEDRAG IS HET STARTBEDRAG.
MAAK VANDAAG NOG EEN ACCOUNT AAN OP DE WEBSITE EN START MET BIEDEN: https://auction.erclassics.com/
DEZE VEILING START OP DINSDAG 25 JUNI EN EINDIGT OP DINSDAG 9 JULI OM 19.30 UUR.
KIJK VOOR MEER INFORMATIE, KIJKDAGEN EN ALLE OVERIGE VEILING AUTO'S OP ONZE WEBSITE: https://auction.erclassics.com/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme
"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...
![Autotest | BMW 3-Serie (2012 - 2018) Dualisme](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/1981/bmw-m3.jpg)
De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.
Plus
- snel en zuinig
- sportief en comfortabel
- ruim en lichtgewicht
Min
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.
Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.