Bouwjaar | 06-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.401 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-471-JP Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 54.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.401 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-471-JP Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bouman Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meerhoek 18 |
Postcode | 4265 HC |
Plaats | Genderen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 224500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boumanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2021 - jun. 2024
Modelcode: G26
Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Actieradius: 514 km
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.025 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.605 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 184 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Fraai uitgevoerde BMW I4 eDrive 40 M Sport met een uitgebreide optielijst. Deze auto is nieuw in Nederland geleverd. De lakkleur Sanremo Grun Metallic in combinatie met shadowline exterieurpakket en de M-Technic sportstoelen bekleed met Vernasca Cognac leder zijn een stijlvolle kleurencombinatie. De interieurlijsten zijn voorzien van carbon. De hemelbekleding is uitgevoerd in donker antraciet.
Tot de verdere uitrusting behoort een glazen schuifdak, 20" Individual 862 M Bicolor velgen, Laser LED koplampen met grootlichtassistent, head up display, Harman Kardon surround audio, driving assistant professional met adaptieve cruise control en file assistent, elektrisch wegklapbare trekhaak, remote 3D view camera met 360 graden functie, M sportremsysteem met rode remzadels, ambienteverlichting, comfort access (keyless entry), M-technic sportstoelen, BMW Live Dashboard Professional, steering en lane control assistant, side collision warning (dode hoek assistent), achteruitrijcamera, elektrische verstelbare stoelen met memory functie voor bestuurder, navigatiesysteem Professional, uitgebreide bluetooth telefoonvoorbereiding met audiostreaming, DAB tuner, draadloze telefoonlader, M-Technic adaptieve ophanging, verwarmbare voorstoelen, verwarmbaar stuurwiel, extra getint glas achter, elektrisch bedienbare achterklep, BMW Iconicsounds generator, automatische klimaatregeling met gescheiden zones, elektrisch inklapbare buitenspiegels, metallic lak en multimedia aansluitingen.
De volledige BMW dealer onderhoudshistorie is aanwezig en ingevuld in het digitale serviceboek. Het afleverpakket voor deze auto bedraagt € 495,- en omvat een volledige technische controle, onderhoudsbeurt en reconditionering.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!
De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?
De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.
Plus
- weggedrag als een gewone BMW
- motorisch superieur aan een gewone BMW
Min
- geen bergruimte onder voorklep
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.
Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.