Bouwjaar | 01-11-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.546 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-253-RG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 52.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.546 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-253-RG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf P. Verkuylen |
Contactpersoon | P Verkuylen |
Adres | Molendijk Noord 69 |
Postcode | 5482 WX |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5493370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pverkuylenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hier onder ziet u de optielijst zoals de fabrikant de auto heeft geleverd.
----------
6U3A BMW Live Cockpit Professional
1CBA CO2 omvang
403A Glasdak elektr.
8S2A Codering alarmsignaal
5AQA Active Guard Plus
654A DAB-ontvangermodule
493A Opbergpakket
4U9A Akoestische voetgangersbescherming
4URA Sfeerverlichting
7M9A Individual hoogglans Shadow-Line
710A M leerstuurwiel
3DEA Vervallen specifieke designvolumes
6C4A Connected Package Professional
8R9A Koelmiddel R1234yf
715A M aerodynamiek-kit
3FKA BMW lichtmetaal wiel Y-spaak 859M
760A Hoogglans Shadow line
775A Dakhemel antraciet
420A Verduisterde ruiten
431A Binnenspiegel, automatisch dimmend
491A Instelbare leuningbreedte bestuurder
534A Automatische airco
6AKA Connected Drive Services
302A Alarmsysteem
688A Harman/Kardon Surround Sound systeem
5DMA Parkeerhulpsysteem
9QXA Voorbereiding bestuurdersassistent I
428A Gevarendriehoek en verbandspakket
3MQA BMW M HERITAGE LOGO'S
494A Stoelverwarming bestuurder/passagier
7LFA Modell M Sport
8TFA Actieve voetgangersbescherming
6AEA Teleservices
430A Binnen-/buitenspiegel, aut. dimmend
320A Ontfall, type-aanduiding
4LNA INT. LIJST. ALU. RHOMBICLE ANTHR.
DFA Actieve snelh.regeling+StopenGo functie
230A Extra pakket EU-specifiek
5DAA Uitschakeling airbag passagierszijde
2PAA Wielbout met slot
5ASA Driving Assistant
886A Boorddocumentatie Nederlands
7CGA BMW Repair Inclusive
868A Taal Nederlands
2VBA Bandenspanningsweergave
6AFA Wettelijke noodoproep
Onze financieringsaanbieding is gebaseerd op een looptijd van 60 maanden en 20% aanbetaling.
Andere variaties zijn mogelijk, vraag naar de voorwaarden of kijk bij de button Leasecalculator.
Bekijk ook onze website voor ons uiteenlopende assortiment aan BMW's!!!
Disclaimer:
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!
De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?
De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.
Plus
- weggedrag als een gewone BMW
- motorisch superieur aan een gewone BMW
Min
- geen bergruimte onder voorklep
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.
Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.