Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 141.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SF-547-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 141.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SF-547-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2017 - nov. 2018
Modelcode: I01
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving
Actieradius: 300 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 401 x 178 x 160 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.670 kg
Accu
Accu: 33 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 7.4 kW, 70 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 29 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 277 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 31 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Bruikbare accucapaciteit: 31.54 kWh
Ingeschatte actieradius: 210 km
Ingeschat verbruik: 15.02 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 209 km
Actieradius praktijk winter: 173 km
Verbruik praktijk zomer: 15.06 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 18.19 kWh/100km
U weet het al jaren: BMW maakt rijden geweldig. Tijd om dat zelf te gaan ervaren. Bijvoorbeeld in deze topper. De fluisterstille elektromotor zorgt voor pittige rijprestaties zonder uitstoot. Maar wel met fiscaal voordeel! De krachtige motor geeft deze BMW uitstekende prestaties. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! De comfortstoelen zorgen voor precies de juiste zit, hoe lang de rit ook is. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze BMW niet alleen met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor, maar hij beschikt ook over parkeersensoren achter, die u helpen om gemakkelijk in te parkeren. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. Natuurlijk behoren verstelbaar stuur, automatisch dimmende buitenspiegels, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i3 | Pionieren zonder zorgen
Razend enthousiast, lyrisch, bijna verliefd was de testredacteur na de eerste kennismaking met de BMW i3. Van nature is een elektrische auto al stiller, sneller, comfortabeler en natuurlijk schoner dan een auto met verbrandingsmotor. De i3 voegt daar ook nog eens een "premium" uitstraling aan toe, zodat elektrisch rijden pure verwennerij wordt. Net als andere elektrische auto's wordt de i3 ook geplaagd door een beperkte actieradius. Daar zou de nieuwe variant met "range extender" een oplossing voor moeten bieden.
De BMW i3 is veel meer dan een elektrische auto. Het is een BMW! En dat betekent ongekend rijplezier en premium kwaliteit. Bovendien is de i3 te voorzien van een benzinemotor, goed voor 100 km reserve
Plus
- minder beperkingen dankzij range extender
- uitstekende rijeigenschappen
- Overtuigend premium-gevoel
Min
- Matige beenruimte achterin
- A-stijl hindert zicht (afhankelijk van postuur bestuurder)
Conclusie
De i3 is BMWs compacte, elektrische auto. Zoals mag worden verwacht van BMW, staan de rijeigenschappen op een hoger niveau dan bij een doorsnee elektrische auto. De uitrusting is, met de juiste optie-pakketten, compleet en vooruitstrevend. Daarbij heeft BMW de i3 vanaf de basis als elektrische auto ontworpen, met als resultaat dat de binnenruimte optimaal bruikbaar en toegankelijk is.
De gewone i3 legt in theorie 190 km af op een volle accu. Reken in de praktijk op zo'n 150 km en bij koud weer of een sportieve rijstijl op 100 km. Omdat zo'n beperkte actieradius zorgen geeft, is de i3 voortaan ook leverbaar met range extender. Deze hulpmotor zorgt voor 100 km extra actieradius, waarmee de angst voor leegrijden wordt weggenomen en de auto breder inzetbaar is.