Bouwjaar | 02-09-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.796 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-XJT-77 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 10.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-09-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.796 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-XJT-77 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bouman Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meerhoek 18 |
Postcode | 4265 HC |
Plaats | Genderen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 224500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boumanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2013 - aug. 2016
Modelcode: I01
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Actieradius: 190 km
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.620 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 129 kWh/100km
Fraai uitgevoerde BMW I3 met 22 kWh batterij en een warmtepomp. Deze I3 voldoet aan de voorwaarden voor de subsidieregeling waarmee u 2.000 euro subsidie kunt terugvragen. De lakkleur Laurusgrau Metallic met accenten in BMW I Blau en het Neutronic interieur in de kleur Aragazgrau zijn een stijlvolle kleurencombinatie.
Tot de verdere uitrusting behoort een navigatiesysteem Business, warmtepomp, 19" Turbine styling velgen, uitgebreide bluetooth telefoonvoorbereiding met audiostreaming, automatische klimaatregeling, elektrisch inklapbare buitenspiegels, cruise control, licht- en regensensor, parkeersensoren achter, metallic lak en multimedia aansluitingen.
Het afleverpakket voor deze auto bedraagt € 1.195,- en omvat een volledige technische controle, onderhoudsbeurt, reconditionering en 12 maanden BOVAG garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i3 | Pionieren zonder zorgen
Razend enthousiast, lyrisch, bijna verliefd was de testredacteur na de eerste kennismaking met de BMW i3. Van nature is een elektrische auto al stiller, sneller, comfortabeler en natuurlijk schoner dan een auto met verbrandingsmotor. De i3 voegt daar ook nog eens een "premium" uitstraling aan toe, zodat elektrisch rijden pure verwennerij wordt. Net als andere elektrische auto's wordt de i3 ook geplaagd door een beperkte actieradius. Daar zou de nieuwe variant met "range extender" een oplossing voor moeten bieden.
De BMW i3 is veel meer dan een elektrische auto. Het is een BMW! En dat betekent ongekend rijplezier en premium kwaliteit. Bovendien is de i3 te voorzien van een benzinemotor, goed voor 100 km reserve
Plus
- minder beperkingen dankzij range extender
- uitstekende rijeigenschappen
- Overtuigend premium-gevoel
Min
- Matige beenruimte achterin
- A-stijl hindert zicht (afhankelijk van postuur bestuurder)
Conclusie
De i3 is BMWs compacte, elektrische auto. Zoals mag worden verwacht van BMW, staan de rijeigenschappen op een hoger niveau dan bij een doorsnee elektrische auto. De uitrusting is, met de juiste optie-pakketten, compleet en vooruitstrevend. Daarbij heeft BMW de i3 vanaf de basis als elektrische auto ontworpen, met als resultaat dat de binnenruimte optimaal bruikbaar en toegankelijk is.
De gewone i3 legt in theorie 190 km af op een volle accu. Reken in de praktijk op zo'n 150 km en bij koud weer of een sportieve rijstijl op 100 km. Omdat zo'n beperkte actieradius zorgen geeft, is de i3 voortaan ook leverbaar met range extender. Deze hulpmotor zorgt voor 100 km extra actieradius, waarmee de angst voor leegrijden wordt weggenomen en de auto breder inzetbaar is.