Bouwjaar | 29-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.531 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SZ-716-H Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.531 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SZ-716-H Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2017 - nov. 2018
Modelcode: I01
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving
Actieradius: 300 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 401 x 178 x 160 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.670 kg
Accu
Accu: 33 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 7.4 kW, 70 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 29 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 277 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 31 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 31.54 kWh
Ingeschatte actieradius: 190 km
Ingeschat verbruik: 19.3 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 209 km
Actieradius praktijk winter: 173 km
Verbruik praktijk zomer: 18.56 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 22.42 kWh/100km
Elektrisch rijden is ontspannen rijden. Achter het stuur van deze BMW i3 kunt u zich in alle rust concentreren op de weg. We hebben het hier over een dealeronderhouden auto uit 2018, hij heeft 111531 kilometer op de teller staan. Wat een rijervaring, die elektromotor. Forse actieradius, nul uitstoot en heerlijk pittig rijgedrag! De krachtige motor geeft deze BMW uitstekende prestaties. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Nooit meer stramme spieren bij het uitstappen: daar zorgen de comfortstoelen voor! Verder is de BMW uitgerust met: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Deze auto gaat met u in gesprek. Hij vertelt u dankzij remote services alles over de status van diverse onderdelen en laat zich desgevraagd ook activeren. Gewoon via uw smartphone. U bedient het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Deze BMW i3 is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger te klein is. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn regensensor, cruise control, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze BMW i3 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheids
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i3 | Pionieren zonder zorgen
Razend enthousiast, lyrisch, bijna verliefd was de testredacteur na de eerste kennismaking met de BMW i3. Van nature is een elektrische auto al stiller, sneller, comfortabeler en natuurlijk schoner dan een auto met verbrandingsmotor. De i3 voegt daar ook nog eens een "premium" uitstraling aan toe, zodat elektrisch rijden pure verwennerij wordt. Net als andere elektrische auto's wordt de i3 ook geplaagd door een beperkte actieradius. Daar zou de nieuwe variant met "range extender" een oplossing voor moeten bieden.
De BMW i3 is veel meer dan een elektrische auto. Het is een BMW! En dat betekent ongekend rijplezier en premium kwaliteit. Bovendien is de i3 te voorzien van een benzinemotor, goed voor 100 km reserve
Plus
- minder beperkingen dankzij range extender
- uitstekende rijeigenschappen
- Overtuigend premium-gevoel
Min
- Matige beenruimte achterin
- A-stijl hindert zicht (afhankelijk van postuur bestuurder)
Conclusie
De i3 is BMWs compacte, elektrische auto. Zoals mag worden verwacht van BMW, staan de rijeigenschappen op een hoger niveau dan bij een doorsnee elektrische auto. De uitrusting is, met de juiste optie-pakketten, compleet en vooruitstrevend. Daarbij heeft BMW de i3 vanaf de basis als elektrische auto ontworpen, met als resultaat dat de binnenruimte optimaal bruikbaar en toegankelijk is.
De gewone i3 legt in theorie 190 km af op een volle accu. Reken in de praktijk op zo'n 150 km en bij koud weer of een sportieve rijstijl op 100 km. Omdat zo'n beperkte actieradius zorgen geeft, is de i3 voortaan ook leverbaar met range extender. Deze hulpmotor zorgt voor 100 km extra actieradius, waarmee de angst voor leegrijden wordt weggenomen en de auto breder inzetbaar is.