Bouwjaar | 29-09-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.540 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 85-GXP-8 Verzekeren |
Kleur | Goud Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.540 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 85-GXP-8 Verzekeren |
Kleur | Goud Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rogier van de Valk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Udenseweg 13 |
Postcode | 5405 PA |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53251313 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfrogiervandevalk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 175 x 141 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.420 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.885 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Aantal handzenders: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Mooie sportieve zeer luxe uitgevoerde Bmw 1 serie Cabriolet AUTOMAAT
O.A. Voorzien van
Centrale vergrendeling met afstandsbediening in sleutel
Elektrisch dak
Airconditioning
Stoelverwarming
Elektrisch verstelbare spiegels
Cruisecontrol
Multifunctioneel stuur
Groot scherm pioneer met bleutooth
Achteruitrijcamera
Parkeersensoren achter
Windscherm met originele opberghoes
Originele M sportwielen 17 inch met M + S Michelin banden
Lederen interieur
Enz
Auto staat in consignatieverkoop voor klant
paar kleine gebruikersspoortjes
APK TOT 11 SEPTEMBER 2025
Interesse in deze mooie cabrio aub even mailen of bellen
wij werken uitsluitend op afspraak
0653251313
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.