BMW 1-Serie 125i Coupé E82 | M-Sport | LCI | Manual | 2 eig.

€ 28.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2011
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 56.500 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

BMW 1-Serie 125i Coupé E82 | M-Sport | LCI | Manual | 2 eig.


€ 28.500,-

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2011
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 56.500 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Driving Passion
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Meerheuvel 1C
Postcode 5221 EA
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55684485 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website drivingpassion.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2007 - 2014
Modelcode: E82

Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 245 km/u
Ledig gewicht: 1.380 kg
Wielbasis: 266 cm

Interieur
Interieurkleur: Leather Boston Savannabeige
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

BMW 125i Coupé M-Sport E82 met slechts 58.500 km. Uitgevoerd in de prachtige en zeldzame kleur Le Mans blauw metallic met een leder Boston Savannabeige interieur. De exterieur kleur kon enkel in combinatie met het M-Sportpakket gekozen worden. Facelift model met onder andere de gewijzigde koplampen en achterlichten en technische verbeteringen. Volledig BMW dealer onderhouden inclusief complete onderhoudshistorie. Plaatwerk op de motorkap en klein stukje achterklep na in eerste lak (krassen door stelen BMW logo's) en afkomstig van eerste eigenaresse. De 1 serie Coupé werd in 2008 aan het publiek voorgesteld als spirituele opvolger van auto's als de 2002 en de E21 en E30. Een auto waarbij de klassieke BMW waarden tot een nieuw hoogtepunt werden gebracht. Highlights van deze uitvoering zijn het M-Sport pakket met styling 207 M velgen, sportstoelen, antraciet hemelbekleding, xenon verlichting, Harman Kardon audio, parkeersensoren achter en lederen bekleding met stoelverwarming. Kortom een BMW 125i Coupé met precies de opties die hij moet hebben om mooi maar ook zo puur mogelijk te zijn. De atmosferische 3.0 N52 6 in lijn is samen met de strakke handgeschakelde transmissie en de kleine sportieve 1 Coupé carrosserie een waar feestje. De prestaties zijn met een topsnelheid van 245 km/h en een 0-100 tijd in 6,4 seconden uiterst vlot te noemen. Maar zoals met elke écht goede auto gaat het niet om de cijfers, maar om het gevoel wat hij zijn bestuurder geeft. Het is de manier waarop hij zijn werk doet die u elke keer weer een grote glimlach zal bezorgen. Dit is een exemplaar om te bewaren, dit is de essentie van BMW rijden. Helaas zijn ze super zeldzaam en geliefd in de juiste uitvoering en staat. Het coupé model is vele malen zeldzamer als het cabrio model. Niet voor niets heeft dit model reeds cult status bereikt! *We hebben deze schoonheid eerder verkocht en omdat de auto in 2000 km meer letterlijk onveranderd is hebben we de oude foto's gebruikt.


***Disclaimer*** Wij doen zeer veel moeite onze auto's zo accuraat en eerlijk mogelijk weer te geven op internet. Niemand is echter perfect en ons kan daarom een foutje overkomen. Daarom vragen wij uzel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 1-Serie | Eentje met pit

Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.

Autotest | BMW 1-Serie Eentje met pit

De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • levendige, krachtige motor
  • moderne uitrusting

Min

  • remmen zijn sterk, maar niet bijterig
  • glad leder op stoelen 128TI

Conclusie

De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.

De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.

Deel deze advertentie