Bouwjaar | 12-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.634 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 14-SVN-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.634 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 14-SVN-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | First Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dommelstraat 49b |
Postcode | 5347 JK |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 49843184 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.775 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Ook 's avonds op afspraak geopend of op zondag.
First Automotive heeft een wisselende voorraad met een onderhoud en kilometer historie. Wij kunnen ook zelf vrijwaren en op naam zetten.
Wij berekenen u geen afleverkosten, ook is het vaak mogelijk om uw nieuwe auto direct mee te nemen.
Voor meer informatie of een proefrit kunt u contact met ons opnemen.
Wij zijn vaak onderweg om onze wisselende voorraad aan te vullen, dus het is verstandig om altijd even te bellen voordat u langs komt.
Deze advertentie is geplaatst onder voorbehoud van typefouten, prijs en specificatiewijzigingen. Wij betrachten uiterste zorgvuldigheid bij het samenstellen en onderhouden van deze advertentie en maken gebruik van bronnen die betrouwbaar worden geacht. Wij staan echter niet in voor de juistheid, volledigheid en actualiteit van de geboden informatie kunt u geen rechten ontlenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.