Bouwjaar | 01-02-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.800 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | AU-Q7-60 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 449 kW (612 pk) |
€ 129.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.800 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | AU-Q7-60 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 449 kW (612 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Kollenburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bestseweg 42 |
Postcode | 5688 NP |
Plaats | Oirschot |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 324831 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 12478007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvankollenburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audio en telefonie: Apple Carplay, Aansluiting externe audio app, Bang en Olufsen surround Soundsysteem, Bluetooth, Navigatie Europa met grootbeeld, Draadloos laden DAB tuner.
Comfort en Interieur: Alcantara hemelbekleding, Carbon interieur pakket inclusief motorruimte, RS Sportstoelen, Zwart lederen interieur Fijnnappa afgewerkt met rood ruitenstiksel, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Climate control, Elektr. ramen achter, Elektr. ramen voor, Elektronische handrem, Keyless entry/Go, Make-up spiegels, Multifunctioneel stuurwiel met schakelpaddels, Stoelverwarming, Volledig digitaal combi instrument(virtual cockpit, Zelfdimmende binnenspiegel.
Exterieur: Carbon exterieurpakket ( Blades/Splitter/Diffuser/Spiegels/Spoiler/Motorruimte, Mythoszwart metallic, 20 Inch lichtmetalen wielen Audi sport, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Elektrisch inklapbare en verstelbare buitenspiegels, Verwarmde buitenspiegels, warmtewerend glas.
Techniek: Keramische remmen, Quattro met sport differentieel, Cruise control, Permanente 4wiel aandrijving, Startonderbreking, Stuurbekrachtiging, Traction Control, Automatisch geschakelde transmissie, Actief sturen, Bandenspanningscontrolesysteem, volautomatische Climate control.
Veiligheid: ABS, Cruise control, Airbag bestuurder, Airbag bijrijder, Parkeersensoren voor en achter + camera achter, Traffic Sign Detection systeem, Zij-airbags achter, Zij-airbags voor.
Verlichting: Automatisch inschakelende verlichting, Adaptieve bochtenverlichting, Dynamisch knipperlicht voor en achter, Led dagrijverlichting, Led verlichting achter , Matrix Led koplampen.
Overig: Onze prijzen betreffen scherpe meeneemprijzen. Showroomprijs op basis van inruil en garantie ?132.950 � Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto neemt gerust contact met ons op.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.