Bouwjaar | 01-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | D2 Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jules Verneweg 114 |
Postcode | 5015 BM |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 2340911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.d2automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 360 kW (489 PK)
Vermogen elektromotor(en): 110 kW (150 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 85 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Wielbasis: 299 cm
Accu
Accu: 25 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: Type 2, 7.4 kW, compleet vol in 2 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Fijnstofuitstoot: 30 mg/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 25.9 kWh
Brandstofverbruik combinatierit (WLTP): l/100km
NIEUW UIT VOORRAAD LEVERBAAR
Prijs is incl. BTW, BPM en Rijklaarmaakkosten.
AUDI Q8 60 TFSI e Quattro
Daytona Grau
2x S-Line
Plug-In Hybride/Benzine
490 PK (Verzamelvermogen)
Actieradius elektrisch: 85 KM
Gemiddeld verbruik: 1.5L/100KM
5 JAAR - 100.000 KM FABRIEKSGARANTIE
Meeruitrusting Exterieur:
- Black Pack exterieurpakket plus
- S-Line Exterieur
- Exterieur uitbreiding met sportpakket
* 22' LM Velgen - Audi Sport 10-Y Spaken zwart metallic 285/40 R22
* Zonwerende beglazing
- Panorama-dak
- HD Matrix LED Licht met Audi Laserlicht
- Digitale OLED achterlichten
- Akoestische verglazing
- Dakrailing zwart
Meeruitrusting Interieur:
- S-Line Interieur
- Leder Valcona-leer met diamantquilt S
- Lederpakket plus
- Elektrische zonnegordijn
- Decorinleg Carbon Koper Matte
- Comfort-armleuning voor
Meeruitrusting Comfort:
- Garagedeur-opener
- Ambiente-lichtpakket plus (sfeerverlichting plus)
- USB-C aansluitingen
- Memory functie voorstoelen
- Stoelverwarming voor en achter
- Stoelverkoeling voor
- Massagestoelen voor
- Audi Connect sleutel
- Voorruit verwarmbaar (ook op afstand)
- Comfort Standklimatisering (standkachel)
- Servo-sluiting deuren (softclose)
- Technologie-pakket
* Audi Phone Box
* Vierwiel-sturing
* Bang & Olufsen geluidsinstallatie
* Assistentie pakketten (zie meeruitrusting veiligheids- en assistentiesystemen)
Meeruitrusting Veiligheids- en assistentiesystemen:
- Assistent-pakket Plus
- Assistent-pakket Park met Remote
* Remote parkeerfunctie
* 360 graden omgevingscamera's
- Assistent-pakket Stad
* Kruising-assistent
* Belijnings-assistent / spoor assistent
* Uitparkeer-waarschuwing
* Kruisverkeer assistent achteraan
* Audi pre sense 360° met Audi pre sense voorzijde
* Audi pre sense achterzijde
* Audi pre sense basic
* Audi pre sense side
- Assistent-pakket tour
* Adaptieve rij assis
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.