Audi Q8 60 TFSI e quattro Pro Line S Competition e AUTO | Facelift

€ 144.950,- incl. BTW

Bouwjaar 22-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Audi Q8 60 TFSI e quattro Pro Line S Competition e AUTO | Facelift


€ 144.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DTMobility
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bedrijfsweg 19
Postcode 5061 JX
Plaats Oisterwijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 2045100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dtmobility.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 360 kW (489 PK)
Vermogen elektromotor(en): 110 kW (150 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 78 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.390 kg
Wielbasis: 300 cm

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accutype: lithium-ion
Accu laden: Schuko, 3-fasen

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Deze auto wordt binnen verwacht eind Augustus!

Voor meer informatie schroom niet ons te contacteren

Bovenop de al uiterst uitgebreide standaarduitrusting van deze Q8 S-line zijn de volgende additionele opties ook door ons meebesteld:

1D3 Trekhaak
- Elektrisch wegklapbare kogelkop
- Aanhangerstabilisatie via ESC (elektronische stabiliteitscontrole)
- Kogelkop en staaf van gesmeed staal
- Bedienbaar met een knop in de bagageruimte
- Geïntegreerde, wegklapbare systeemstekker voor het gebruik van elektrische apparaten in de aanhanger of caravan tijdens het rijden

4ZP Uitgebreid zwart optiekpakket
- Zwarte Audi-ringen voor en achter
- Zwarte modelaanduiding

60I 23" aluminium velgen, Audi Sport, multispaken design (S-design), zwart metallic

6E6 Comfort middenarmsteun voor
- Verstelbaar in lengte en hoogte in 3 standen voor zowel de bestuurder als de voorpassagier
- Met opbergruimte onder de middenarmsteun

6XL Buitenspiegels, automatisch dimmend, met geheugenfunctie
- Naast de standaardfuncties (elektrisch verstelbaar, verwarmd en inklapbaar, inclusief trottoirfunctie) ook automatisch dimmend aan beide zijden en met geheugenfunctie

9VS Bang & Olufsen Premium Sound System met 3D-geluid
- Geluidsweergave met 17 luidsprekers inclusief 3D-geluidsspeakers, middenspeaker en subwoofer
- Versterker met 16 kanalen en een totaal vermogen van 730 W
- Ruimtelijke geluidsweergave dankzij de 3D-geluidsfunctie voor de voorstoelen
- Biedt een ongeëvenaard authentieke stereo- en 3D-surroundervaring, vergelijkbaar met de eerste rij in een concertzaal

9ZE Audi phone box
- Universele Bluetooth-interface
- Geïntegreerde handsfree-functie
- Koppeling met externe antenne voor betere signaalkwaliteit
- Lagere straling in het interieur van het voertuig
- LTE-ondersteuning
- Oplaadmogelijkheden via USB-aansluiting of draadloos (Qi-standaard)
- Oplaadstatus wordt weergegeven op het MMI-aanraakscherm
- Tweede mobiele telefoon kan tegelijkertijd worden aangesloten

GA2 Comfort parkeerklimatisering

GB1 LTE-ondersteuning voor A

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie