Audi Q8 60 TFSI e Quattro Pro Line S Competition | MY 2024 | Audi Laser | B&O | Pano |

€ 129.950,- incl. BTW

Bouwjaar 01-10-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Audi Q8 60 TFSI e Quattro Pro Line S Competition | MY 2024 | Audi Laser | B&O | Pano |


€ 129.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-10-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DTMobility Cars B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bedrijfsweg 19
Postcode 5061 JX
Plaats Oisterwijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 2045100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dtmobility.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: apr. 2023 - 2024

Technische informatie
Vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 240 km/u
Accu: 25 kWh
Ledig gewicht: 2.415 kg
Wielbasis: 299 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 22 kWh

Exterieur: Mythoszwart metallic
Interieur: Leder Valcona
Diamond stitch Rotsgrijs
Uitgebreid lederpakket

23"inch S-Line Competition velgen
Shadow plus pakket (zwart optiek)
S-Sportstoelen
- Verwarmd
- Geventileerd
- Massage functie
- Achterbank verwarmd
- Geheugenfunctie
Zonnescherm achterruit
Bang & Olufsen Premium sound system
Carbon fiber interieurlijsten
Elektrisch inklapbare trekhaak
Audi phone box
Head-up display
Meesturende achterwielen
Panoramisch glazen dak
Sfeerverlichting plus
Standverwarming- en verkoeling Plus
Matrix-ledkoplampen met laserlight
Zwarte hemelbekleding
Assistentiepakket
- Tour
- City
Instap ledlichten Audi ringen
Rode remklauwen
Virtual cockpit
Uitlaatpijpen hoogglans zwart

= Bedrijfsinformatie =

Neem voor meer informatie over deze auto vrijblijvend contact met ons op! Wij zijn bereikbaar per e-mail op sales@dtmobility.com of per telefoon op 013-2045100 of direct op +31648811850.
Uiteraard ontvangen wij u erg graag in onze showroom te Oisterwijk.
Al onze auto's voldoen aan onze zeer hoge kwaliteitseisen en zijn onderworpen aan onze 111-punten check.
Alle auto's worden afgeleverd met geldende APK en minimaal 15L brandstof.

(Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld, echter kan er een afwijking in uitvoering en/of opties voor komen. Bij twijfel hierover verzoeken wij u gaarne contact met ons op te nemen, wij kijken het graag voor u na. Aan deze advertentie zijn geen rechten of plichten te ontlenen. Druk- en spelfouten voorbehouden.)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie