Audi Q8 60 TFSI e quattro Pro Line S Competition Facelift 2024

€ 153.950,- incl. BTW

Bouwjaar 25-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Audi Q8 60 TFSI e quattro Pro Line S Competition Facelift 2024


€ 153.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Breedveld Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lage Akkerweg 4B
Postcode 5711 DC
Plaats Someren
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53445365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.breedveldautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2024

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 77 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Wielbasis: 299 cm

Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 7.4 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,6 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 06-06-2029

Beschikbare afleverpakketten:
- Breedveld Basis (inbegrepen):
- Breedveld Auto's Garantie (zonder meerprijs):
- 12 maanden BOVAG garantie 
- Service beurt volgens fabrieksschema
- Kosteloos vervangend vervoer 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Breedveld Basis "): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Nu per direct beschikbaar deze prachtige Audi Q8 60e Hybride facelift, o.a. voorzien van de volgende fabrieksopties:

QQ2 sfeerverlichtingspakket plus
PBY Assistentiepakket Plus met Park Assist plus op afstand
VT5 Dorpellijsten met aluminium inzetstukken voor en achter, verlicht, met "S"-logo vooraan
1D9 Trekhaak inclusief aanhangerassistentie
6XL Buitenspiegels, elektrisch verstelbaar, verwarmd en inklapbaar, automatisch. dimmen, met geheugenfunctie
7Y1 Zijassistentie met uitstapwaarschuwing en kruispuntassistentie achteraan
6FJ Buitenspiegelbehuizingen in zwart
3FU Glazen panoramisch dak
8IZ HD matrix LED-koplampen met Audi-laserlicht
QR9 Cameragebaseerde verkeersbordherkenning
8SC digitale OLED-achterlichten
4ZP Zwart Stylingpakket plus
5J1 Dakrandspoiler inclusief centraal hoog gemonteerd remlicht
QL5 Zonwerend glas, getint
VW0 Akoestisch glas voor deur- en zijruiten
4GR voorruit met klimaatcomfort/akoestische beglazing, draadloos verwarmd
QV3 DAB
9VS Bang & Olufsen 3D Premium-geluidssysteem
9ZE Audi telefooncel
IU4 Audi applicatiewinkel en smartphone-interface
VC2 Garagedeuropener
UE8 USB-poorten met oplaadfunctie aan de achterkant
IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment
IW3 Audi connect Noodoproep & Service met Audi connect Remote & Control
KS1 Head-updisplay
9S8 Audi virtuele cockpit
QR9 Cameragebaseerde verkeersbordherkenning
7X5 Park Assist met parkeersysteem plus
5TG-inlays, mat geborsteld aluminium
6E6 Comfort middenarmsteun, voor
3Y6 Zonnescherm, elektrisch voor de zijruiten achter, handmatig voor de achterruit
6NS Hemelbekleding in Dinamica microvezel, zwart
YYB Rood gekleurde naden, Audi Sport GmbH
9AU 3-zone luxe automatische airconditioning
2V9 Ionisator en geurfunctie
4A4 Stoelverwarming, voor en achter
N0Q Valcona-leer met S-reliëf en ruitpatroon
7HL Uitgebreide

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie