Bouwjaar | 29-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.647 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
€ 78.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.647 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PEPE Wagenparkbeheer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aanwas 35 |
Postcode | 4704 SC |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 794100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pepewagenparkbeheer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi Q8 60 TFSI e quattro Competition|23''|MASSAGE|NIGHTVISION
- Merk: Audi
- Model: Q8
- APK tot: 29-03-2025
- Tellerstand: 88647 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Automaat 8-traps
- Kleur: zwart Metallic
- Kleurnaam: Mythos zwart
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: Volcano
- Motorinhoud: 2995 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: DCB
- Vermogen: 339 kW / 462pk
- Ledig gewicht: 2415 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 2.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 404 - 457 per kwartaal
Pakket: Assistentie pakket Parking
- Parkeer assistent
- Rondomzicht camera
Pakket: City pakket
- Achteruitrij assistent
- Dodehoek detectie
- Kruisend verkeer detectie
Pakket: Keyless pakket
- Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
- Keyless entry
- Keyless start
Pakket: Tour pakket
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- File assistent
- Uitwijk assistent
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Adaptief demping systeem
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Getint glas
- Kleur wit
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sluitbekrachtiging
- Sportvelgen
- Trekhaak
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio installatie premium
- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding
Interieur
- Achterbank verstelbaar
- Achterbank verwarmd
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stoel ventilatie voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen met massagefunctie en geventileerd
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Connected services
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteit
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.