Bouwjaar | 22-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 57.395 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 57.395 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Knijnenburg Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Blaarpeelweg 12 |
Postcode | 5764 PP |
Plaats | De Rips |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 599541 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoknijn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2020 - apr. 2023
Referentienummer: 4862 - 42
Productienummer: 4862 - 42
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 280 kW (381 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 56 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 512 x 200 x 175 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 3.055 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
CO2-uitstoot: 66 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- Afleverpakket 1 (€ 295): Uw nieuwe auto krijgt een kleine onderhoudsbeurt, nieuwe A.P.K., eventuele modificaties, N.A.P. kilometerstand controle, minimaal 10 liter brandstof en alle 4 de banden hebben minimaal 3,5mm profiel.
- Afleverpakket 2 (€ 495): Uw nieuwe auto krijgt een grote onderhoudsbeurt, nieuwe A.P.K., eventuele modificaties, N.A.P. kilometerstand controle, minimaal 20 liter brandstof, alle 4 de banden hebben minimaal 3,5mm profiel en 12 maanden mobiliteitsservice met Europa dekking.
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
= Bedrijfsinformatie =
Graag nodigen wij u uit om een kijkje te komen nemen in onze showroom. De koffie staat bij ons altijd klaar.
U vind bij ons hoofdzakelijk producten van de Volkswagen - Audi groep.
Al onze auto's staan volledig gepoetst en ruim opgesteld in onze showroom. Onze vraagprijzen zijn Inclusief 12 Maanden BOVAG Garantie, enkele auto's zijn hierop volgens de BOVAG normen een uitzondering. Onze auto's worden altijd geleverd met een geldige, en indien nodig nieuwe A.P.K. Veel van onze auto's staan reeds rijklaar in onze showroom of hebben recent onderhoud gehad. Mocht dit niet het geval zijn en u wilt uw nieuwe auto inclusief een onderhoudsbeurt afgeleverd hebben, dan heeft u bij ons de keuze uit 2 afleverpakketten. Zie http://www.autoknijn.nl/showroom/ voor alle informatie.
Ook kunnen we uw garantie-termijn eventueel met een half of een heel jaar verlen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.