Bouwjaar | 04-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.479 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 440 kW (599 pk) |
€ 134.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.479 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 440 kW (599 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RoHa Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | lage zijde 1A |
Postcode | 5626 DL |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41849656 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.roha-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Gewichten
Ledig gewicht: 2.390 kg
GVW: 2.390 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,7 l/100km (1 op 7,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Roha Cars Basic (zonder meerprijs): Bij dit afleverpakket kunt u veilig de weg op zonder extra bijkomende kosten
Dit afleverpakket bevat: 3mnd Garantie motor, Auto wordt schoon geleverd, Controle volgens Roha Cars normen, Minimaal 3 maanden APK, Tenaamstelling auto
- Roha Cars Plus (€ 595): Bij dit afleverpakket kunt u veilig de weg op en heeft uw auto onderhoud en een nieuwe APK keuring gehad volgens de Roha Cars Normen
Dit afleverpakket bevat: 12 Mnd Non-Confromiteit Garantie, Minimaal 10 maanden APK, Minimaal kwart tank brandstof, Poetsen en reinigen in- en exterieur, Roha Cars Jaarbeurt, Tenaam stellen voertuig
= Bedrijfsinformatie =
Alle Roha Cars Occasions worden met alle mogelijke nauwkeurigheid gefotografeerd en omschreven. Dit is om onze jonge occasions voor u zo duidelijk mogelijk te presenteren. Desondanks kan het voorkomen dat we een optie vergeten of verkeerd aanvinken. Controleer dan ook zelf altijd wat u belangrijk vindt. Mochten wij per ongelijk een fout maken in het omschrijven van één van onze occasions dan kunnen daar geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.