Bouwjaar | 07-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.270 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.270 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoGulberg V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bosbeemd 1 |
Postcode | 5741 TR |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 729590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogulberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - dec. 2023
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.450 kg
Wielbasis: 300 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Audi Q7 TFSI e 387PK Volledig S-Line uitgevoerd.
Zie hieronder de volledige fabriek optie lijst:
96567 Hybride 280 kW (Motor 3,0 L - 250 kW TFSI)
3M A1 Samuraigrau Metallic
LM7Q L1
EI I1 zwart-zwart-rotsgrijs/zwart-zwart/zwart/zwart
PF zwart-zwart-rotsgrijs
N7K PM Alcantar a en leder S-logo's
42613 Audi Drive Select 2H9
24985 Audi music interface UF7
39245 Bedieningselementen Glasoptiek, incl. uitgebreide Aluminium-look GS5
37901 Binnenspiegel met Dimautomaat 4L6
15807 Buitenspiegel Wagenkleur 6FA
25401 Combi-instrument digitaal (virtual cockpit) 9S8
18913 Dagrijlicht LED 8K4
39806 Frontcamera (Ruit) QK1
97775 Hybride 0K3
39307 Isofix-houder voor Kinderzitje 3B5
73207 Laadkabel met Industriële stekker (16 A / 400 V) 73P
73250 Lade (AC / DC) ES3
33401 Lendensteun voor, electr. verstelbaar 7P1
92430 Motor 3,0 L - 250 kW (Systeem: 280 kW) V6 24V TFSI Hybride (DCBE)
25713 Multimedia-interface MMI Navigation Plus met MMI Touch
> 25107 - Multimedia-interface MMI Basic Plus / MMI Radio Plus 7UG
24109 Radio-ontvangst digitaal (DAB) QV3
40801 Rijassistent-systeem Remassistent (Audi pre sense front) 6K8
40906 Rijassistent-systeem Starthulp (hold assist) UH2
18680 Rijassistent-systeem Verkeerstekenherkenning
> 25704 - Rijassistent-systeem Snelheidslimiet-indicator
> 39806 - Frontcamera (Ruit) QR9
69502 Stuurkolom (Stuur) mech. Hoogte-/lengteverstelling 2C5
22717 Voorruit Warmtewerend glas 4G
33902 Achterbank (2. Serie) verschuifbaar (plus) 5KA
18828 Achterlichten LED met dynamische lichtproductie en met dynamisch knipperlicht 8VP
25075 Audi Smartphone Interface IU1
22202 Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing) QL5
24835 Bluetooth-handsfree-installatie met Spraakherkenning (Audi Phone Box) 9ZE
15308 Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar, met Dimautomaat en Memory
> 15897 - Buitenspiegel met Stoeprandfunctie, rechts 6XL
21440 Bumper Uitvoering: Basis (Volledig gespoten) 2K1
39815 Camerasysteem Area view (Top View) KA6
42008 Chassis (adaptive air suspension) 1BK
35522 Comfort-sleutel met sensorgestuurde Achterklepontgrendeling incl. (openen + sluiten)
27805 Dakbekleding Stof, zwart 6NQ
38005 Diefstalalarmsysteem + Interieurbeveiliging / Sleepbeveiliging
77274 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6d 4BI
25204 Head-up-display KS1
13195 Instaplijste
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.