Audi Q7 60 TFSI e quattro Competition RS leder/Pan.dak/Massage/HUD/Camera/23 RSQ8

€ 73.950,- incl. BTW

Bouwjaar 01-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 74.000 km
Deuren 5
Kenteken 60-TF-SI Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Audi Q7 60 TFSI e quattro Competition RS leder/Pan.dak/Massage/HUD/Camera/23 RSQ8


€ 73.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 74.000 km
Deuren 5
Kenteken 60-TF-SI Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf John van der Rijt
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Groenendal 1
Postcode 5405 AS
Plaats Uden
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 257285 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rijtautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - jun. 2021
Modelcode: 4M

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 197 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.435 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 78 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Autobedrijf John van der Rijt biedt u aan deze prachtig geconfigureerde 3x S-Line Audi Q7 60TFSI Quattro Competition, Panoramadak, Head Up Display, Virtual Cockpit, Bose, ACC, Lane Assist, Side Assist, Trekhaak elecktrisch, 23 inch RSQ8 velgen, Draadloos opladen, Led Matrix koplampen, Climate control voor en achter, S-Line Supersport stoelen met Massage, S-Line verlichte instaplijsten, S-Line Sportstuur, S-Line Exterieur pakket.


04H S line
0K3 Hybride aandrijfsysteem PHEV
0LW Met spec. plaatjes/stickers/ veiligheidscertificaten voor
0N1 Achteras
1BK 4-corner-luchtvering met elektronisch geregelde demping
1D9 Trekhaak, elektrisch zwenkbaar
1KD Schijfremmen achter
1VH Inbouwdelen voor 6-cil. motor
1Y6 Automatisch sperdifferentieel
1ZY Schijfremmen vóór
20J E-Motor (Hybrid) Systemleistung 335KW Aggr.0EE.A
2C5 Stuurkolom, axiaal en verticaal verstelbaar
2H9 Drive select
2K7 Bumper versterkt
2P2 Tildrempelbescherming in roestvrij staal
2PF Lederen multifunctie-sportstuurwiel
2V9 Frisseluchtaanzuiging en ionisator
3B5 Isofix-bevestigingssysteem voor kinderzitjes
3FU Groot-daksysteem
3G4 Child seat anchors in front
3L5 Stoelverstelling, elektrisch, voor beide voorstoelen
3S2 Dakreling, zwart
4A4 Stoelverwarming voor voorstoelen en achterstoelen, gescheiden regelbaar
4D8 Stoelventilatie/massagestoel(en) vóór
4E7 Servosluiting achterklep
4GL Voorruit van isolerend glas
4I3 Centrale vergrendeling "Keyless-Entry" zonder safebeveiliging
4L6 Zelfdimmende veiligheidsbinnenspiegel
4UF Airbag voor bestuurder en bijrijder, met uitschakelbare bijrijdersairbag
4X4 Zij-airbag vóór en achterin, met hoofdairbag
4ZD Sierlijsten, zwart
5J3 Roof spoiler
5KA 3 achterstoelen
5SL Buitenspiegel links, asferisch
5TG Inleg, geborsteld aluminium mat
5XC Zonnekleppen met verlichte make-up spiegel aan bestuurdersen bijrijderszijde
5ZF Hoofdsteunen vóór S
6FJ Buitenspiegelhuis, zwart
6I6 Lane assist plus Emergency Assist en file-ondersteuning
6K8 pre sense city zonder pre care
6NQ Hemelbekleding
6TS Buitensp

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie