Bouwjaar | 26-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 98.549 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 335 kW (456 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 98.549 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 335 kW (456 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Poeliejoe |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hortsedijk 106 |
Postcode | 5708 HE |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51151174 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopoeliejoe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.055 kg
Wielbasis: 299 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
In nieuwe en unieke staat verkerende Audi Q7 60E Quattro Competition afkomstig van de 1e eigenaar uit bouwjaar 2020 met pas 98.000 kilometer.
Met nationale autopass/carpass.
Zeer complete uitvoering: Actieve cruise, Bose, 360* Camera, Luchtvering, Black Optiek, Matrix Led, Tour pakket, Elektrische trekhaak, 22'LMV!
Betreft een volledig dealer onderhouden voertuig.
Voertuig heeft recent een onderhoudsbeurt gehad.
GETOONDE PRIJS IS INCL BTW EN BPM
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met 06-18575908/0651151174
Standaard uitrusting
Airbag Bestuurders-/passagierskant 4UF
Audi connect (Nood- en assistance-systeem) IW3
Audi connect (Op internet gebaseerde diensten) IT3
Audi Drive Select 2H9
Audi music interface UF7
Automatische transmissie - Tiptronic (8-traps) G1G
Bagageruimteafscheiding (Net) 3CX
Bagageruimteklep electr. bediend (openen + sluiten) 4E7
Bandenreparatieset 1G8
Bedieningselementen Glasoptiek, incl. uitgebreide Aluminium-look GS5
Binnenspiegel met Dimautomaat 4L6
Buitenspiegel zwart 6FJ
Bumper Sport-design (S-line) 2K7
Centrale vergrendeling / Startsysteem Keyless-Go 4I7
Combi-instrument digitaal (virtual cockpit) 9S8
Dagrijlicht LED 8K4
Dakbekleding Stof, zwart 6NQ
Dakreling Zwart 3S2
Frontcamera (Ruit) QK1
Hoofdairbag-systeem (Sideguard) 4X3
Hybride 0K3
Instaplampen LED met Projectie-functie 9TF
Instaplijsten met Aluminiuminzetstuk en Handtekening, verlicht VT5
Interieurinrichting: Decordelen Aluminium Mat 5TG
Isofix-houder voor Kinderzitje 3B5
Koudemiddel R 1234 YF KK3
Laadkabel met Beveiligingscontactstekker 0K3
Laadkabel met Industriële stekker (16 A / 400 V) 73P
Laadrandbescherming (Roestvrij staal) 2P2
Lade (AC / DC) ES3
Lendensteun voor, electr. verstelbaar 7P1
Longlife-Service QI6
Matrix-LED-koplamp
Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht
Koplampsproeiers (Koplampsproeiers) 8IY
Middenarmsteun voor Comfort-uitrusting 6E6
Multimedia-interface MMI Navigation Plus met MMI Touch
Multimedia-interface MMI Basic Plus / MMI Radio Plus 7UG
Niet-rokerspakket 9JA
Radio-ontvangst digitaal (DAB) QV3
Radiosleutel
Centrale vergrendeling / Startsysteem Keyless-Go
Start-/stop-knop 4I7
Railsysteem in Bagageruimte 3GM
Rijassistent-systeem Beschermingssysteem voor inzittenden (Audi pre sense basic) 7W1
Rijassistent-systeem Remassistent (Audi pre sense front) 6K8
Rijassistent-systeem Starthulp (hold assist) UH2
Rijassistent-systeem Verkeerstekenherkenning
Rijassistent-systeem Snelheidslimiet-indicator
Frontcamera (Ruit) QR9
Sport-chassis (adaptive air suspension - sport) 2MA
Sportstoelen voor
Stoelen voor electr. verstel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.