Audi Q7 60 TFSI E Quattro, 456PK, Competition, ACC, Bose, 360Camera, Luchtvering, Black Optiek, Matrix, Tour, Elekt Trekhaak, 22

€ 63.950,- incl. BTW

Bouwjaar 26-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 98.549 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 335 kW (456 pk)

Audi Q7 60 TFSI E Quattro, 456PK, Competition, ACC, Bose, 360Camera, Luchtvering, Black Optiek, Matrix, Tour, Elekt Trekhaak, 22


€ 63.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 98.549 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 335 kW (456 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Poeliejoe
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hortsedijk 106
Postcode 5708 HE
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51151174 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autopoeliejoe.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.055 kg
Wielbasis: 299 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal

In nieuwe en unieke staat verkerende Audi Q7 60E Quattro Competition afkomstig van de 1e eigenaar uit bouwjaar 2020 met pas 98.000 kilometer.
Met nationale autopass/carpass.
Zeer complete uitvoering: Actieve cruise, Bose, 360* Camera, Luchtvering, Black Optiek, Matrix Led, Tour pakket, Elektrische trekhaak, 22'LMV!

Betreft een volledig dealer onderhouden voertuig.
Voertuig heeft recent een onderhoudsbeurt gehad.

GETOONDE PRIJS IS INCL BTW EN BPM

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met 06-18575908/0651151174

Standaard uitrusting

Airbag Bestuurders-/passagierskant 4UF
Audi connect (Nood- en assistance-systeem) IW3
Audi connect (Op internet gebaseerde diensten) IT3
Audi Drive Select 2H9
Audi music interface UF7
Automatische transmissie - Tiptronic (8-traps) G1G
Bagageruimteafscheiding (Net) 3CX
Bagageruimteklep electr. bediend (openen + sluiten) 4E7
Bandenreparatieset 1G8
Bedieningselementen Glasoptiek, incl. uitgebreide Aluminium-look GS5
Binnenspiegel met Dimautomaat 4L6
Buitenspiegel zwart 6FJ
Bumper Sport-design (S-line) 2K7
Centrale vergrendeling / Startsysteem Keyless-Go 4I7
Combi-instrument digitaal (virtual cockpit) 9S8
Dagrijlicht LED 8K4
Dakbekleding Stof, zwart 6NQ
Dakreling Zwart 3S2
Frontcamera (Ruit) QK1
Hoofdairbag-systeem (Sideguard) 4X3
Hybride 0K3
Instaplampen LED met Projectie-functie 9TF
Instaplijsten met Aluminiuminzetstuk en Handtekening, verlicht VT5
Interieurinrichting: Decordelen Aluminium Mat 5TG
Isofix-houder voor Kinderzitje 3B5
Koudemiddel R 1234 YF KK3
Laadkabel met Beveiligingscontactstekker 0K3
Laadkabel met Industriële stekker (16 A / 400 V) 73P
Laadrandbescherming (Roestvrij staal) 2P2
Lade (AC / DC) ES3
Lendensteun voor, electr. verstelbaar 7P1
Longlife-Service QI6
Matrix-LED-koplamp
Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht
Koplampsproeiers (Koplampsproeiers) 8IY
Middenarmsteun voor Comfort-uitrusting 6E6
Multimedia-interface MMI Navigation Plus met MMI Touch
Multimedia-interface MMI Basic Plus / MMI Radio Plus 7UG
Niet-rokerspakket 9JA
Radio-ontvangst digitaal (DAB) QV3
Radiosleutel
Centrale vergrendeling / Startsysteem Keyless-Go
Start-/stop-knop 4I7
Railsysteem in Bagageruimte 3GM
Rijassistent-systeem Beschermingssysteem voor inzittenden (Audi pre sense basic) 7W1
Rijassistent-systeem Remassistent (Audi pre sense front) 6K8
Rijassistent-systeem Starthulp (hold assist) UH2
Rijassistent-systeem Verkeerstekenherkenning
Rijassistent-systeem Snelheidslimiet-indicator
Frontcamera (Ruit) QR9
Sport-chassis (adaptive air suspension - sport) 2MA
Sportstoelen voor
Stoelen voor electr. verstel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie