Bouwjaar | 08-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kanen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Loo 14a |
Postcode | 5571 KR |
Plaats | Bergeijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41100785 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokanen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 360 kW (489 PK)
Vermogen elektromotor(en): 360 kW (489 PK)
Vermogen brandstofmotor: 360 kW (489 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
GVW: 2.360 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Audi Q7 60 TFSI e Facelift S-line 490PK S stoelen Panodak Luchtv. Laser Head Up Massage Trekhaak B&O Memory
2 STUKS OP VOORRAAD ZWART EN DAYTONA GRIJS
Belangrijke opties:
- Audi Digitale achterlichten
- Luchtvering
- Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugen
- Glazen panorama dak
- 360 graden camera's
- Servosluiting
- HD matrix laser koplampen
- S sportstoelen fijnnappa
- Bang & Olufsen 3D sound
- Trekhaak, elektrisch uitklapbaar
- Head up
- Massage en stoelventilatie
- Verwarmbaar stuurwiel
Zoekcriteria: sq5 SQ5 RS rs 3.2 3.6 4.2 s-line sline v6 180pk 180 211pk 211 184pk 184 204 245 245pk 313 313pk biturbo bi-turbo bi turbo station estate quattro awd 4wd 6 cilinder automaat dsg s tronic s-tronic tiptronic A1 A3 A4 A6 A7 A8 S3 S4 S5 S6 S7 S8 Rs3 Rs4 Rs5 Rs6 Rs7 Tfsi Tsi TDI tdi
= Bedrijfsinformatie =
Wat heeft Auto Kanen u te bieden:
* Wij zijn een bij de BOVAG Aangesloten Autobedrijf met occasions van Dealerkwaliteit.
* Een ANWB/DEKRA Aankoopkeuring behoort tot de mogelijkheden
* Alle mogelijkheden betreffende Financiering- en/of Lease
* Een aanbod van exclusieve occasions
Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.