Audi Q7 60 TFSI e Competition | | 360 View | RS-Stoelen | Panorama | ACC | Laser-LED | B&O Sound | 23'' | Head-Up | Memory | Trekhaak | Keyless-Entry | Stuur

€ 114.950,- incl. BTW

Bouwjaar 18-09-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.001 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Audi Q7 60 TFSI e Competition | | 360 View | RS-Stoelen | Panorama | ACC | Laser-LED | B&O Sound | 23'' | Head-Up | Memory | Trekhaak | Keyless-Entry | Stuur


€ 114.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-09-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.001 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Run B.V.
Contactpersoon corne de Laat
Adres De Run 8216
Postcode 5504 EM
Plaats Veldhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2300147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.CarRun.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 7
Productienummer: 7

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 360 kW (489 PK)
Vermogen elektromotor(en): 360 kW (489 PK)
Vermogen brandstofmotor: 360 kW (489 PK)
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 300 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 236 - € 258 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Direct beschikbaar! 2x Q7 Competition op voorraad,(en tevens 2x de nieuwe Q8 60) live te bekijken in onze showroom in Veldhoven.
Audi specialist Carrun biedt aan een gloednieuwe Audi Q7 60 TFSI e Competition in de kleur Daytona grijs met de RS sportstoelen en 360 View camera.
Dankzij de hybride aandrijving heeft u de mogelijkheid om deze auto zowel volledig elektrisch als op benzine te kunnen rijden.
Ook beschikt deze Audi Q over zeer veel opties zoals o.a. 360 View camera systeem, RS-Sportstoelen, Elektrisch glazen panorama dak, Adaptieve cruise control, Laser LED koplampen, Bang & Olufsen soundsysteem, Head-Up display, Elektrisch verstelbare voorstoelen, Memory, Elektrisch uitklapbare trekhaak, Keyless-Entry, Stuurwiel verwarming, Automatisch parkeren, Apple Carplay & Android auto, Stoelverwarming voor & achter, Luchtvering, DAB.

Onze prijs is rijklaar inclusief BTW & fabrieksgarantie.

Let op! De getoonde 23'' wielenset is leverbaar tegen meerprijs.
Standaard wordt deze Audi Q7 geleverd op een 22'' wielenset.
Voor meer informatie neem dan contact met ons op.

Bel ons voor meer informatie op 040-2300147 of kom langs in onze showroom voor een bezichtiging.

Trefwoorden; 3.0 50 TFSI 55 TFSIE 60 PHEV PLUG-IN HYBRID HYBRIDE E-TRON GT SPORTBACK WLTP ELEKTRISCHE SQ7 RS sline S-LINE virtual matrix led VIRTUAL schuifdak COMPETITION panorama q8 sq8 acc trekhaak luchtvering 3500kg v6 6cilinder

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie