Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S 380PK / 280kW, Lederen bekleding, 21 LMV, honingraat, servo sluiting portieren, dodehoek sensor, achteruitrijcamera, park

€ 59.950,- incl. BTW

Bouwjaar 23-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 117.410 km
Deuren 5
Kenteken J-550-TN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 280 kW (381 pk)

Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S 380PK / 280kW, Lederen bekleding, 21 LMV, honingraat, servo sluiting portieren, dodehoek sensor, achteruitrijcamera, park


€ 59.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 117.410 km
Deuren 5
Kenteken J-550-TN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 280 kW (381 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Thur Genderen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kelderstraat 17
Postcode 4265 HG
Plaats Genderen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 351156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.thur.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Modelcode: 4M

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 43 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 506 x 197 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.435 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 14 kWh

Interieur
Interieurkleur: Zwart-rotsgrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 75 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,9 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Das WeltAuto (€ 495 meerprijs):
Een gebruikte auto krijgt pas het predicaat Das WeltAuto als de auto op 130 punten is gecontroleerd en goedgekeurd. De geselecteerde auto's worden getest, gekeurd en vernieuwd totdat deze optimaal geprepareerd zijn.
*Zie voorwaarden in onderstaande link
https://www.dasweltauto.nl/over-ons/ 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Das WeltAuto; Nieuwe APK

Autobedrijf Thur is al ruim 90 jaar een gewaardeerd familiebedrijf in Genderen en omstreken en is officieel merkdealer van Volkswagen, Seat en Volkswagen Bedrijfswagens. Daarom mag u ook bij een occasion van Autobedrijf Thur de kwaliteit van een merkdealer verwachten.
Op particulier aangekochte occassions boven €4500,- verlenen wij 12 maanden garantie*
Op zakelijk aangekochte occassions boven de €4500-, verlenen wij 6 maanden garantie*
*Indien er fabrieksgarantie op het voertuig zit is dat leidend.
Daarnaast biedt Autobedrijf Thur ook diverse mogelijkheden op het gebied van verzekering en financiering. Hoewel deze site zo accuraat mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen en fouten in de gegevens ten allen tijde voorbehouden en kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie