Audi Q7 55 TFSI e quattro 381 pk S-Tronic Pro Line Plus Panorama Navigatie Wegkl. trekhaak Bang & Olufsen 112

€ 59.940,- incl. BTW

Bouwjaar 30-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.501 km
Deuren 5
Kenteken P-417-JX Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Audi Q7 55 TFSI e quattro 381 pk S-Tronic Pro Line Plus Panorama Navigatie Wegkl. trekhaak Bang & Olufsen 112


€ 59.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.501 km
Deuren 5
Kenteken P-417-JX Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Audi Centrum Roosendaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Argon 41
Postcode 4751 XC
Plaats Oud Gastel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 8000000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.audicentrumroosendaal.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - jun. 2021
Modelcode: 4M

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.035 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 62 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.695): Audi Selectie :plus vanaf 300PK: 14 maanden garantie
Dit afleverpakket bevat: Audi Selectie :plus; Nieuwe APK

= Bedrijfsinformatie =

o OPENINGSTIJDEN o
Audi Centrum Roosendaal staat 6 dagen per week voor u klaar. Op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.

o CONTACT o
Neem direct contact met ons op via: 076-800 0000 of via WhatsApp: 06-55725428.

o TOTALE VOORRAAD o
Wij hebben altijd zeer scherpe deals op nieuwe auto's en aantrekkelijke jonge occasions.
Bekijk ons totale aanbod op www.audicentrumroosendaal.nl

o ZAKELIJK RIJDEN? o
Via onze eigen, onafhankelijke leasemaatschappij TB Lease kunt u iedere auto voordelig leasen per maand. We maken graag een aantrekkelijk persoonlijk voorstel!
Vraag direct een offerte aan via: www.tblease.nl/offerte

o LIEVER PRIVATE LEASE? o
Wilt u een nieuwe auto rijden zonder dat u spaargeld hoeft in te leggen?
Kies voor private lease! Met private lease rijdt u een gloednieuwe auto voor één vast bedrag per maand, u hoeft alleen nog te tanken!
Meer weten? Kijk op www.tbprivatelease.nl

Wij doen er alles aan om de informatie op onze website zo compleet en kloppend mogelijk te houden, echter kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.

Audi Centrum Roosendaal | Argon 41, 4751 XC Oud-Gastel | T.: 0165-522950 | info@audicentrumroosendaal.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie