Bouwjaar | 13-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.509 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.509 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Poeliejoe |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hortsedijk 106 |
Postcode | 5708 HE |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51151174 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopoeliejoe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 280 kW (381 PK)
Vermogen elektromotor(en): 30 kW (41 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 47 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 285/55 R22
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 506 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.435 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 69 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 38,085106382979 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
: De prijs voor dit voertuig bedraagt inclusief geldige APK, tenaamstellingen aflevercheck.
Onderhoudspakketten en Garantiepakketten zijn tegen meerprijs mogelijk zie website (www.autopoeliejoe.nl) of vraag naar de voorwaarden
Inruil mogelijk:
: Diverse garantie mogelijkheden (vraag naar de voorwaarden ).
: Financiering mogelijk (vraag naar de voorwaarden ).
: wij stellen u voertuig ter plekke op naam.
Bezichtiging op afspraak :
: graag Van te voren even bellen ( Ook te bereikbaar via Whatsapp 0618575908 ) of mail. info@autopoeliejoe.nl
: Openingstijden: Maandag t/m vrij. 09:00 - 17:00 zat. 09:00 - 17:00
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met :
Erwin Poeliejoe of Mike Evers
Telefoon: 06-51151174 of 06-18575908
: info@autopoeliejoe.nl
: www.autopoeliejoe.nl
bezoekadres:
: Hortsedijk 106
: 5708HE Helmond
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.