Bouwjaar | 23-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 49.578 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 278 kW (379 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 49.578 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 278 kW (379 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf t Centrum B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | C. Branderhorststraat 21 |
Postcode | 4266 EK |
Plaats | Eethen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 351563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfcentrum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - dec. 2023
Modelcode: 4M
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 279 kW (379 PK)
Vermogen elektromotor(en): 279 kW (379 PK)
Vermogen brandstofmotor: 279 kW (379 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.035 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
CO2-uitstoot: 62 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op onze site. Dit betreft een zeer nette en goed uitgeruste Audi Q7 met talrijke mooie opties zoals: panoramadak, BAmg & Olufsen geluidssysteem, tour-pakket, etc. Alle historie is aanwezig. 73.750,- euro betreft een scherpe, rijklare basisprijs. De prijs inclusief nieuwe APK, onderhoudsbeurt indien nodig en twaalf maanden BOVAG garantie komt uit op 75.000,- euro. Inruil is geen enkel probleem. Heeft u interesse en wilt u ons bezoeken? U bent van harte welkom voor een bezichtiging, de koffie staat klaar. De Audi wordt standaard geleverd op de originele 21 inch lichtmetalen velgen, indien u ervoor kiest de auto te kopen met de getoonde 23 inch lichtmetalen velgen en banden kost dit 2.450,- euro extra. **Wij doen ons uiterste best om de informatie van onze advertenties zo correct en actueel mogelijk weer te geven. Aan bovenstaande informatie kunnen echter geen rechten worden ontleend. Controleer daarom samen met ons de aanwezige opties en accessoires op de auto van uw keuze.**
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.