Bouwjaar | 27-07-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.920 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SB-417-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
€ 45.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-07-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.920 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SB-417-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogalerij Brabant |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prof. Minckelersweg 2a |
Postcode | 5144 NZ |
Plaats | Waalwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 785895 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogalerijbrabant.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R18
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 198 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.910 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
AutoGalerij Brabant, de autohandelaar van Brabant!
Wij bieden u aan een zeer nette Audi Q7 3.0 TFSI met maar liefst 333pk, een nieuwe apk en een origineel km stand. Deze auto is goed onderhouden. De laatste beurt heeft het een grote onderhoud gehad waarbij alle filter, motor en versnellingsbak olie zijn vervangen. Daarnaast zijn er nieuwe remmen, schijven en A-merk banden op gekomen. Deze auto is zeer rijk uitgerust aan opties zoals: Aan veiligheid: Adaptief cruise controle, night vision, line assist, verkeersborden detectie. Aan luxe: Alcantara dak hemel, Ambiance verlicht, aan comfort: Luchtvering, stoelverwarming, carplay, Bose soundsystem etc. etc.
Deze Q7 rijdt en schakelt goed!Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Standaard Garantie L&P 6/12 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
AutoGalerij Brabant is een jong bedrijf waar u terecht kunt voor een eerste klas gebruikte auto. Wij geven op alle auto's 6 maanden garantie. U kunt ook kosteloos uw auto tenaamstellen en vrijwaren op onze locatie (24u p/d). Op afspraak zijn wij ook in de avonden open, bijv. voor bezichtiging of aflevering auto. Alle auto's die geen volle jaar apk hebben kunnen eventueel ook met een nieuwe apk worden geleverd tegen een kleine vergoeding.
We vragen u vooraf telefonisch contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat de gewenste auto nog beschikbaar is. Dit om teleurstellingen te voorkomen.
Ons adres:
Prof. Minckelersweg 2a
5144 NZ Waalwijk
Onze openingstijden:
Ma - Vrij: 09:00 - 18:00
Zaterdag: 11:00 - 16:00
Zondag: Gesloten
Tel: 0416- 785895
Whatsapp: 06-14907722
Telefonisch zijn wij bereikbaar vanaf de openingstijden tot 18.00u.
E-mailen, Whatsapp of sms kunt u altijd versturen, dan zullen wij u zsm antwoorden zodra we het hebben gelezen.
- RDW erkend bedrijf
- NAP (Nationale Auto Pas)
- Inruil mogelijk (Handelsprijs)
- Geen afleveringskosten
- Deskundige controle op Apk, Vloeistoffen, Remmen, Banden en Verlichting.
- Kosteloos tenaamstelling/vrijwaring op locatie van uw auto
- Financiering mogelijkheden
DISCL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.