Audi Q7 3.0 TDi V6 E-Tron 375 PK PHEV Quattro Aut.-8 | 3e eig. | Origineel NL geleverd, 100% dealer-onderhouden, volledig gedocumenteerd |

€ 38.900,-

Bouwjaar 28-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.862 km
Deuren 5
Kenteken NB-136-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 275 kW (375 pk)

Audi Q7 3.0 TDi V6 E-Tron 375 PK PHEV Quattro Aut.-8 | 3e eig. | Origineel NL geleverd, 100% dealer-onderhouden, volledig gedocumenteerd |


€ 38.900,-

Algemeen

Bouwjaar 28-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.862 km
Deuren 5
Kenteken NB-136-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 275 kW (375 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Timon
Contactpersoon Timon Visser
Adres Parallelweg 18G
Postcode 5349 AD
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 254264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 25253046 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-timon.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2019
Modelcode: 4M

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 56 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 20
Vooras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 2.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 17 kWh
Accu laden: 2.5 kW

Interieur
Interieurkleur: Leder Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 50 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,1 kWh/100km

Historie
Aantal eigenaren: 3

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 428 - € 451 per kwartaal

Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Premium: Auto's met dit pakket worden geleverd met 3 maanden en tot maximaal 5.000 kilometer Auto Timon garantie tot een maximum dekking aan reparaties ter waarde van € 2.500, = inclusief onderdelen, arbeidsloon en BTW. Aflevering inclusief RDW keuring voor zijn NL kenteken en BPM afdracht (indien van toepassing), inclusief uitgebreide afleverbeurt volgens onderhoudsschema, inclusief complete poetsbeurt in- en exterieur met lakverzegeling, inclusief luxe kentekenplaten met opgelegde letters, inclusief kentekenleges tenaamstelling en inclusief € 50,= brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Auto Timon Premium (3 maanden garantie, 5.000 km garantie); Nieuwe APK

Overige informatie
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van % tot 80%: 240 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Extra bandenset: Winterbanden, Lichtmetalen velgen, Bandenmaat: 20 inch, Bandenprofiel linksvoor: 5mm, Bandenprofiel rechtsvoor: 5mm, Bandenprofiel linksachter: 5mm, Bandenprofiel rechtsachter: 5mm

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Timon Visser

Terug van onze detailer om de puntjes op de i te zetten en nu voor u beschikbaar, deze fraaie Audi Q7 3.0 TDi E-Tron PHEV Pro-Line S-Line Quattro Sport! 
Origineel NL geleverde, gedeeltelijk elektrisch aangedreven SUV, uiteraard met een logisch RDW Tellerstandenrapport. Schadevrij en volledig dealer-onderhouden. De digitale onderhoudshistorie is aanwezig, laatste grote beurt 12-12-2023 bij 122.154 km. en april 2024 zijn de remblokken voor nog vervangen, beide bij de Vallei Autogroep. Wij leveren deze Q7 af met een afleverbeurt volgens schema, uitgevoerd door ee

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie