Bouwjaar | 28-12-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.862 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NB-136-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 275 kW (375 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-12-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.862 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NB-136-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 275 kW (375 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Timon |
Contactpersoon | Timon Visser |
Adres | Parallelweg 18G |
Postcode | 5349 AD |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 254264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 25253046 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-timon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2019
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 56 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 20
Vooras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 2.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 17 kWh
Accu laden: 2.5 kW
Interieur
Interieurkleur: Leder Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 50 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,1 kWh/100km
Historie
Aantal eigenaren: 3
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 428 - € 451 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Premium: Auto's met dit pakket worden geleverd met 3 maanden en tot maximaal 5.000 kilometer Auto Timon garantie tot een maximum dekking aan reparaties ter waarde van € 2.500, = inclusief onderdelen, arbeidsloon en BTW. Aflevering inclusief RDW keuring voor zijn NL kenteken en BPM afdracht (indien van toepassing), inclusief uitgebreide afleverbeurt volgens onderhoudsschema, inclusief complete poetsbeurt in- en exterieur met lakverzegeling, inclusief luxe kentekenplaten met opgelegde letters, inclusief kentekenleges tenaamstelling en inclusief € 50,= brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Auto Timon Premium (3 maanden garantie, 5.000 km garantie); Nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van % tot 80%: 240 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Extra bandenset: Winterbanden, Lichtmetalen velgen, Bandenmaat: 20 inch, Bandenprofiel linksvoor: 5mm, Bandenprofiel rechtsvoor: 5mm, Bandenprofiel linksachter: 5mm, Bandenprofiel rechtsachter: 5mm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Timon Visser
Terug van onze detailer om de puntjes op de i te zetten en nu voor u beschikbaar, deze fraaie Audi Q7 3.0 TDi E-Tron PHEV Pro-Line S-Line Quattro Sport!
Origineel NL geleverde, gedeeltelijk elektrisch aangedreven SUV, uiteraard met een logisch RDW Tellerstandenrapport. Schadevrij en volledig dealer-onderhouden. De digitale onderhoudshistorie is aanwezig, laatste grote beurt 12-12-2023 bij 122.154 km. en april 2024 zijn de remblokken voor nog vervangen, beide bij de Vallei Autogroep. Wij leveren deze Q7 af met een afleverbeurt volgens schema, uitgevoerd door ee
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.