Audi Q7 3.0 TDI E-TRON QUATTRO SPORT|Lees tekst| S-LINE LUCHTVERING

€ 21.950,- incl. BTW

Bouwjaar 21-09-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 330.423 km
Deuren 4
Kenteken KH-995-K Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

Audi Q7 3.0 TDI E-TRON QUATTRO SPORT|Lees tekst| S-LINE LUCHTVERING


€ 21.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-09-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 330.423 km
Deuren 4
Kenteken KH-995-K Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Johan van den Oever
Contactpersoon Johan van den Oever
Adres Heerseweg 22B
Postcode 5504 KS
Plaats Veldhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2540478 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u
Accutype: LCO

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 300 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 50 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 428 - € 451 per kwartaal

Overige informatie
Stekkeraansluiting: Combined Charging System

Let op; Auto maat een knokkend geluid wanneer je over een hoge drempel rijdt. Verder is het een nette auto die naar behoren rijdt.

Ervaar luxe en kracht verenigd in de perfecte harmonie - de Audi Q7 e-tron. Deze meesterlijke combinatie van innovatie en elegantie biedt een ongeëvenaarde rijervaring die de normen verlegt. Met zijn geavanceerde diesel hybride technologie zet de Q7 e-tron de standaard voor efficiëntie zonder concessies te doen aan prestaties.

Met het panoramische schuifdak kunt u de schoonheid van de wereld om u heen omarmen, terwijl het S-Line pakket zorgt voor een sportieve uitstraling die het karakter van de Q7 e-tron benadrukt. Binnenin omhult het verfijnde lederen interieur u in luxe, terwijl het tegelijkertijd comfort en stijl biedt.

Of u nu door de stad navigeert of de open weg verkent, de Audi Q7 e-tron levert een ongeëvenaarde rijervaring die voldoet aan de hoogste verwachtingen. Stap in en ervaar de perfectie van Audi's meest geavanceerde SUV tot nu toe

= Bedrijfsinformatie =

Sinds 1995 is autobedrijf Johan van den Oever een bekend begrip in Veldhoven.
Een vertrouwd adres voor vele auto-eigenaren, waar altijd een kop koffie klaar staat.

Door de jaren heen hebben we een hoge reputatie opgebouwd, op het gebied van verkoop en reparaties aan diverse personenvoertuigen. Zowel benzine, LPG als diesel voertuigen hebben geen geheimen meer voor ons. Onze moderne werkplaats is ingericht met alle apparatuur om uw auto goed te kunnen onderhouden.
Ook voor de APK Keuring bent u bij ons aan het juiste adres.

U bent van harte welkom op ons bedrijf, waar wij altijd 10 tot 20 occasions tot uw beschikking hebben.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie