Bouwjaar | 01-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.152 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
€ 57.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.152 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jong ijzer |
Contactpersoon | Robert Nesseem |
Adres | Spuiweg 22-J |
Postcode | 5145 NE |
Plaats | Waalwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40768727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjongijzer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 54 liter
Actieradius: 62 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Wielbasis: 282 cm
Accu
Accu: 14 kWh
Interieur
Interieur: zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 40 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket: Met onze jaren lange expertise is het voertuig grondig gecheckt en klaar voor zijn nieuwe eigenaar!
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; banden voldoen aan de wettelijke eis, fabrieksgarantie, indien deze nog op het voertuig zit, professionele reiniging interieur en exterieur, tenaamstelling/overschrijven
Belangrijk om te weten:
- 1E eigenaar
- Dealer onderhouden. Alle boekjes en papieren aantoonbaar.
- Prachtige staat met een ongevalvrij verleden!
- Prachtige opties zoals: 3x S - line, Audi RS stoelen met rode stiksel, Bang & Olufsen soundsystem, interieurvoorverwarming, head-up display, phonebox, zonneschermen passagiersstoel, elektrische stoelen met memory, sfeerverlichting, voorstoelen verwarmd, achterbank verwarmd en verstelbaar, panoramadak, cruise control met dodehoek detectie, parkeerpakket met 360 grade camera, 19 inch Audi sport velgen, led koplampen en nog veel meer
BEZICHTIGING ENKEL OP AFSPRAAK
INRUIL & (ZAKELIJKE) FINANCIERING IS MOGELIJK
AANKOOPKEURINGEN ZIJN TOEGESTAAN
BEKIJK OOK ONZE ANDERE ADVERTENTIES
Disclaimer:
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.