Audi Q5 55tfsi e 367PK quattro S edition Black Optic, 2X S-Line Sport stoelen D.Leder, Pano, Adaptive Air+, Keyless, ACC+, Stand kachel, Virtual Cockpit, DSP

€ 46.900,- incl. BTW

Bouwjaar 24-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 57.439 km
Deuren 5
Kenteken T-217-VD Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Audi Q5 55tfsi e 367PK quattro S edition Black Optic, 2X S-Line Sport stoelen D.Leder, Pano, Adaptive Air+, Keyless, ACC+, Stand kachel, Virtual Cockpit, DSP


€ 46.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 57.439 km
Deuren 5
Kenteken T-217-VD Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoGulberg V.O.F.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bosbeemd 1
Postcode 5741 TR
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 729590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogulberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2019 - mrt. 2021

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 185 kW (252 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 54 liter
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 56 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

Zeer goed uitgeruste Audi Q5 55TFSI e Quattro S-Edition geheel uitgevoerd in Black Optic.

Kijk hier onder naar de originele fabriek optie lijst:

Fabrikant Audi
Model Q5 (FYB)(10.2016->)
Sub-model 55 TFSI e quattro sport
Productiedatum code 5991
Productiedatum
(yyyy-mm-dd) 2019-11-04
DAT ECode 010601530380001
Modelcode FYBB2Y
Motorcode DLGA
Versnellingsbakcode UHK
DAT ECode Uitrustinglijst
DAT nummer Omschrijving
96621 Hybride 270 kW (Motor 2,0 L - 185 kW TFSI)
10004 Carrosserie: 4-deurs
71617 Wielbasis 2819 mm
70420 Aandrijvingstype: Vierwielaandrijving
74904 Transmissie 7 versnellingen - Dubbelkoppeltransmissie S-tronic
T9 A1 Ibiswei~
T9 A2 Ibiswei~
LY9C L1
EI I1 zwart-zwart-rotsgrijs/zwart-zwart/zwart/zwart
PF zwart-z wart-rotsgrijs
N7V PM Stof Sequenz en leder
70420 Aandrijvingstype: Vierwielaandrijving 1X1
33505 Achterbank (plus) en/of Leuning gedeeld
> 33700 - Achterbank verstelbaar 3NS
18818 Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht 8SP
26803 Airbag Bestuurders-/passagierskant 4UF
26909 Airbag Passagierszijde uitschakelbaar 4UF
42613 Audi Drive Select 2H9
27605 Bagageruimteafscheiding (Net) 3CX
25906 Bandencontrole-indicator 7K1
68802 Bandenreparatieset 1G8
15807 Buitenspiegel Wagenkleur 6FA
21407 Bumper Sport-design (S-line) 2K7
28807 Comfort-airco-automaat 3-zones 9AQ
77273 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6d-TEMP 4BF
2809 Glans-pakket 4ZB
26901 Hoofdairbag-systeem (Sideguard) 4X3
97775 Hybride 0K3
13195 Instaplijsten met Aluminiuminzetstuk en Handtekening, verlicht VT5
39307 Isofix-houder voor Kinderzitje 3B3
35704 Kinderslot, handmatig 4H3
28379 Kofferbakbekleding 6SS
18020 Koplamp LED
> 18657 - Bocht- en all weatherverlichting
> 18818 - Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht 8IT
18208 Koplamphoogteregeling automatisch 8Q3
29099 Koudemiddel R 1234 YF KK3
73204 Laadkabel met Beveiligingscontactstekker 0K3
73207 Laadkabel met Industriële stekker (16 A / 400 V) 73J
73214 Laadkabel voor openbare laadpalen (e-tron) 76C
33401 Lendensteun voor, electr. verstelbaar 7P1
504 L

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie