Bouwjaar | 05-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-243-BD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
€ 48.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-243-BD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoJorg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heuvelplein 2 |
Postcode | 5463 XG |
Plaats | Veghel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 317752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autojorg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 54 liter
Actieradius: 62 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Maten
Lengte: 468 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 14 kWh
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 40 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autojorg pakket
Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden
Al uw inruil is bespreekbaar. Voor een indicatie van de inruilprijs kunt u foto's sturen per whatsapp naar Mark op +31653182010 | https://wa.me/31653182010 ( op maandag afwezig ) of Bjorn op +31612081639 | https://wa.me/31612081639 ( op dinsdag afwezig )
Uitgebreide informatie en gehele fotoalbums zijn te vinden via www.autojorg.nl
De verkoopprijs is inclusief de volgende werkzaamheden/garantie:
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- 12 maanden wettelijke garantie.
- 12 maanden Mobiliteitsgarantie met Europadekking inclusief woonplaats
- Minimaal 9 maanden geldige APK
- Minimaal een kwart tank brandstof.
- Tenaamstellingskosten nieuwe voertuig.
- Vrijwaren inruilauto.
- Gepoetste auto.
- Uitdraai teller rapport via RDW
LET OP: voertuigopties zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom afwijken van de daadwerkelijke opties.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.