Audi Q5 55 TFSI e quattro S edition Competition | Pano | Keyless | Camera

€ 63.900,- incl. BTW

Bouwjaar 18-04-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 14.254 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Audi Q5 55 TFSI e quattro S edition Competition | Pano | Keyless | Camera


€ 63.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-04-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 14.254 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Thoonen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuweweg 15
Postcode 5438 AB
Plaats Gassel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)486 - 490950 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfthoonen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2022 - okt. 2023

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 54 liter
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 282 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Standard (€ 595): - 3 maanden garantie op motor & versnellingsbak - APK - Uitgebreide afleverinspectie - Xcellent poetsen binnen & buiten
- Afleverpakket Select (€ 895): - 6 maanden garantie - APK - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften - Xcellent poetsen binnen & buiten
- Afleverpakket Premium (€ 1.295): - 12 maanden garantie - APK - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften - Xcellent poetsen binnen & buiten

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Audi Q5 heeft 14254 kilometer gelopen, hij is van het bouwjaar 2023. De S-Line styling verfraait het uiterlijk met verschillende sportieve accenten. Brandstofmotor, elektromotor? Deze hybride Audi Q5 combineert ze. En dat is te merken bij de pomp, want die ziet u voortaan minder vaak. U zult maar een handje tekort komen bij het inladen... dan is de elektrisch bedienbare achterklep een uitkomst. En wat een heerlijk vrij gevoel geeft dat elektrisch bediende glazen panorama dak! U zit er altijd warmpjes bij door de stoelverwarming. Daglicht bij nacht? De koplampen met matrix LED-verlichting zorgen ervoor. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, warmtewerend glas, Audi instelbaar onderstel (drive select), aluminium dakrailing en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

Dankzij het digitale dashboard leest u alle benodigde info gemakkelijk en overzichtelijk af. De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Deze auto gaat met u in gesprek. Hij vertelt u dankzij remote services alles over de status van diverse onderdelen en laat zich desgevraagd ook activeren. Gewoon via uw smartphone. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audio-installatiesysteem (met DAB-radio!) en het full map navigatiesysteem. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. De uitrusting van deze auto is met sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.

De Audi Q5 is ook voorzien van ADAS. Deze Advanced Driver Assistence Systems fungeren als extra ogen en oren: ze houden voor u de weg in de gaten en grijpen in wanneer dat nodig is. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie