Audi Q5 55 TFSI e QUATTRO Competition 367 PK Pano

€ 42.750,-

Bouwjaar 02-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 108.423 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Audi Q5 55 TFSI e QUATTRO Competition 367 PK Pano


€ 42.750,-

Algemeen

Bouwjaar 02-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 108.423 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autogalerij de Ster
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hortsedijk 104
Postcode 5708 HE
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55160720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autogalerijdester.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

3x S-Line

Audi Q5 55 TFSI e QUATTRO Competition 367 PK Pano


- Merk: Audi
- Model: Q5
- APK tot: 06-10-2025
- Tellerstand: 108423 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DLG
- Vermogen: 269 kW / 366pk
- Ledig gewicht: 1730 kg
- Max. trekgewicht: 1750 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 2.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 250 - 283 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Assistentie Pakket

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Achteruitrijcamera
- Dodehoek detectie
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor
- Rondomzicht camera
- Uitstap waarschuwing

Pakket: Design pakket

- Lederen/microvezel bekleding
- Luxe lederen bekleding
- Luxe lederen interieur
- Luxe lederen/microvezel bekleding

Pakket: Tour pakket

- Bots herkenning en activatie
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- File assistent
- Rijstrooksensor met correctie
- Uitwijk assistent
- Verkeersbord detectie

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Aluminium delen exterieur
- Armsteun voor en achter
- Buitenspieg.elektr.inklap en aut. dim
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- CD wisselaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chrome dakrails
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Keyless entry
- Koplamp sproeiers
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- LED-achterlichten
- Lichtmetalen velgen 20"
- Navigatiesysteem full map
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportvelgen
- Verwarmde voorruit
- Vierwielaandrijving
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Warmtewerend glas
- Xenon
- Zwarte hemel

Infotainment

- Audi Connect
- Audi Smartphone Interface
- Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
- Aux aansluiting
- Bluetooth
- DAB
- Multifunctionele stuur
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Spraaksturing
- Stuurwiel multifunctioneel
- USB aansluiting
- WiFi

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Ambiente/sfeerverlichting
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bekerhouders
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Chrome interieur
- Climate control
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Elektrisch verstelbar

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie