Bouwjaar | 30-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.095 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
€ 43.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.095 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf VosCars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Postelweg 3 |
Postcode | 5531 MV |
Plaats | Bladel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38605252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vos-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2019 - apr. 2020
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 237 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
CO2-uitstoot: 202 g/km
Energielabel: E
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 7.500 km
Garantie: Altijd inclusief gratis 3 maanden huisgarantie
Zeer rijk uitgeruste en prachtige Audi Q5 in zwart optiek met 3x S-Line uitvoering!
Afkomstig van de eerste eigenaresse!
Volledig en zeer uitgebreid Audi dealer onderhouden.
Voorzien van een zeer rijke optielijst met o.a. panoramadak, virtual cockpit, Bang&Olufsen, Matrix LED, kleuren sfeerverlichting, 20" velgen, leder/alcantara, adaptieve cruise, lane-assist, Apple CarPlay / Android Auto, keyless entry/go, elektrisch bedienbare achterklep, draadloze telefoonlader, stoelverwarming en nog veel meer!
Achteruitrijcamera en/of trekhaak (ook afneembaar) tegen meerprijs mogelijk! Trekgewicht 2.400kg.
Auto verkeert in absolute topstaat voor zowel in- als exterieur zoals alleen wij ze kunnen vinden als échte specialist!
Volledige historie met alle papieren/boekjes/documentatie en 2 sleutels aanwezig.
Kilometerstand logisch verklaarbaar, rapportage aanwezig.
Wordt geleverd met een nieuwe longlife onderhoudsbeurt + APK.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.