![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 15-06-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 294.541 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | GZ-144-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
€ 11.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 294.541 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | GZ-144-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Doorn Automotive bv |
Contactpersoon | Peter van Doorn |
Adres | Milrooijseweg 93 |
Postcode | 5258 KG |
Plaats | Berlicum |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53240848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandoornautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4733 x 1934 x 1663 cm
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 588 - € 629 per kwartaal
Antriciet grijs metallic.
Zwart sportleder.
MF sportstuur.
Panorama dak.
20"Lm velgen.
Privacy glas.
Enz.
Gehele documentatie aanwezig.
EU exportprijs is 10300,- is Ex BPM.
29 foto's op www.vandoornautomotive.nl
= Bedrijfsinformatie =
In zeer mooie en goede staat.
Boekjes + reserve sleutels + NAP aanwezig.
Inruil en garantie altijd bespreekbaar.
Voor meer info kunt u ons ook bellen
(ook 's avonds en in het weekend).
Vraag naar onze speciale exportprijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
![Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4259/audi-q5-50-tfsi-e-quattro.jpg)
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.