Bouwjaar | 12-02-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.242 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-ZTX-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-02-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.242 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-ZTX-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dennis Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Run 8202 |
Postcode | 5504 EM |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15004462 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dennisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2008 - 2017
Modelcode: 8R
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.365 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart (s line)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Ga voor meer informatie over ons bedrijf of een occasion naar onze website. WWW.DENNISAUTOS.NL
Dennis auto's is een jong dynamisch RDW erkend autobedrijf dat is opgericht in 2000, Wij hebben een zeer leuk en snel wisselende voorraad.
Door onze unieke ruime openingstijden, kunt u zowel overdag maar ook in de avonduren terecht voor een bezichtiging of proefrit.
Heeft u interesse in 1 van onze occasions, maak dan vooraf een telefonische afspraak om teleurstelling te voorkomen. Wij zijn altijd bereikbaar op telefoon nr. 0615004462 mvg Dennis auto's
De uitvoeringsspecificaties van onze selectie auto's zijn met de grootste zorg aangegeven, echter onder het voorbehoud dat meer of minder opties nimmer tot een lagere of hogere prijs leiden. Om teleurstelling te voorkomen dient u voor de aankoop te controleren of de voor u de belangrijkste opties ook daadwerkelijk op de auto aanwezig zijn.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.