Audi E-Tron Sportback S quattro 95 kWh Black|22|Trekh.|HuD|B&O

€ 56.950,- incl. BTW

Bouwjaar 25-05-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 62.409 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 369 kW (503 pk)

Audi E-Tron Sportback S quattro 95 kWh Black|22|Trekh.|HuD|B&O


€ 56.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-05-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 62.409 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 369 kW (503 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Arjan Quartel Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hulsenboschstraat 3 1
Postcode 4251 LR
Plaats Werkendam
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 730470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.arjanquartelautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

?? Informace v ce¨tine:

Minimální doba nabíjení strídavým proudem od: 0
Minimální doba nabíjení strídavým proudem do: 100
Minimální doba nabíjení stejnosmerným proudem od: 5
Minimální doba nabíjení stejnosmerným proudem a¸: 80



?? Informationen auf Deutsch:

Allgemeine Informationen
Karosserieform: SUV
Modellbereich: 2020 - 2022

Technische Informationen
Drehmoment: 808 Nm

Antriebsstrang
Einsatzbereich: 368 km

Leistung
Beschleunigung (0-100): 5,1 s
Höchstgeschwindigkeit: 210 km/h

Maße und Gewichte
Leergewicht: 2.595 kg
Radstand: 293 cm

Batterie
Akku: 95 kWh
Batterie laden: 11 kW, Vollständig geladen in 0 Stunden und 30 Minuten
Batterie schnellladen: 150 kW

Innenraum
Innenraum: schwarz
Zahl der Sitzplätze: 5

Umwelt und Verbrauch
Durchschnittlicher Stromverbrauch: 26,6 kWh/100km
CO2-Emission: 0 g/km
Energieausweis: A

Zustand
Optischer Zustand: gut
Zustand Innenraum: gut

Weitere Informationen
Minimale AC-Ladezeit ab: 0
Minimale AC-Ladezeit bis: 100
Minimale DC-Ladezeit ab: 5
Minimale DC-Ladezeit bis: 80



?? Information pĺ dansk:

Generelle oplysninger
Type af karosseri: SUV
Modeludvalg: 2020 - 2022

Tekniske specifikationer
Moment: 808 Nm

Transmission
Rćkkevidde: 368 km

Ydeevne
Acceleration (0-100 km/t): 5,1 s
Tophastighed: 210 km/t

Mĺl og vćgt
Egenvćgt: 2.595 kg
Akselafstand: 293 cm

Batteri
Batteri: 95 kWh
Opladning af batteri: 11 kW, fuldt opladet i lřbet af 0 timer og 30 minutter
Hurtig opladning af batteri: 150 kW

Interiřr
Antal sćder: 5

Miljř og forbrug
Gennemsnitligt elektricitetsforbrug: 26,6 kWh/100km
CO2-emission: 0 g/km
Energimćrke: A

Stand
Visuelt udseende: god
Indvendig tilstand: god

Andre oplysninger
Minimum AC-opladningstid fra: 0
Minimum AC-opladningstid til: 100
Minimum DC-opladningstid fra: 5
Minimum DC-opladningstid til: 80



?? Information in English:

General information
Type of body: SUV
Model range: 2020 - 2022

Technical information
Torque: 808 Nm

Drivetrain
Range: 368 km

Performance
Acceleration (0-100 kph): 5,1 s
Top speed: 210 km/h

Measures and weights
Empty weight: 2.595 kg
Wheelbase: 293 cm

Battery
Battery: 95 kWh
Charging battery: 11 kW, fully charged in 0 hours and 30 minutes
Fast charging battery: 150 kW

Interior
Interior: black
Number of seats: 5

Environment and consumption
Average electricity use: 26,6 kWh/100km
CO2 emission: 0 g/km
Energy label: A

Condition
Visual appearance: good
Condition interior: good

Other information
Minimum AC charging time from: 0
Minimum AC charging time to: 100
Minimum DC charging time from: 5
Minimum DC charging time to: 80



?? Información en espańol:

Información general
Tipo de carrocería: SUV
Gama de modelos: 2020 - 2022

Información técnica
Par: 808 Nm

Cadena cinem&aacut

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie