Bouwjaar | 06-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.186 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.186 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roks Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Dorpsstraat 72 |
Postcode | 5051 CL |
Plaats | Goirle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5341659 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-roks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 664 Nm
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Ledig gewicht: 2.455 kg
Wielbasis: 293 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 495): Service Pakket: Alle auto's worden standaard geleverd met 12 maanden BOVAG garantie. Optioneel Service Pakket € 495,00. De auto wordt dan afgeleverd met een onderhoudsbeurt volgens fabrieksnormen, een nieuwe APK, poetsbeurt, halve tank brandstof, indien nodig nieuwe matten. Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.
Hij levert uitstekende prestaties en doet dat met zorg voor het milieu. Maar tegelijk is de Audi e-tron Sportback ook gewoon een auto die u volop ruimte en comfort biedt. De modernste techniek is toegepast om u in alle rust en stilte van de rit te laten genieten. Daarbij zult u zien dat de tijd om de accu's op te laden enorm meevalt, en dankzij de flinke actieradius hoeft u dat ook niet zo vaak te doen. De verschillende elementen van de S-Line styling accentueren de dynamische lijnvoering van deze e-tron Sportback. De krachtige motor geeft deze Audi uitstekende prestaties. Van binnen lijkt het allemaal uitermate ruim dankzij de vrije inval van daglicht via het elektrisch bediende glazen panorama dak. Comfort en luxe? Dat krijgt u door het lederen interieur. En optimaal gemak is er in de vorm van de elektrisch bedienbare achterklep. Stoelverwarming hoort ook bij de uitrusting van deze auto. Dit is een auto in het wat hogere segment; dat merkt u bijvoorbeeld aan de luchtvering. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 22 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, dakrails, warmtewerend glas, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Bij de vele plussen van deze auto moet zeker nog het Bang & Olufsen audiosysteem genoemd worden. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.