Bouwjaar | 06-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.813 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-714-BB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
€ 37.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.813 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-714-BB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bouman Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meerhoek 18 |
Postcode | 4265 HC |
Plaats | Genderen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 224500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boumanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2020 - feb. 2022
Technische informatie
Koppel: 540 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 312 km
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 167 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 240,12 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Fraaie en compleet uitgevoerde Audi E-Tron Sportback Quattro S Edition. Deze auto is in keurige staat en afkomstig van de eerste eigenaar. Lakkleur is Navarrablauw Metallic en het interieur is voorzien van sportstoelen bekleed met zwart Valcona leder en stof. De hemelbekleding is uitgevoerd in donker antraciet. Het dashboard en de middenconsole zijn voorzien van een lederovertrek.
Tot de uitrusting behoren 22" design velgen, Matrix LED koplampen, adaptive air suspension (luchtvering), glazen panoramadak, adaptive cruise control met stop and go, file assistent, lane departure warning, rijstrookwisselassistent, ambienteverlichtingspakket, achteruitrijcamera, klasse 3 alarmsysteem, 2 laadaansluitingen, virtual cockpit plus, verkeerstekenherkenning, interieurvoorverwarming, elektrisch verstelbare voorstoelen met memory functie voor bestuurder, extra getint glas achter, MMI navigatie plus, bluetooth connectiviteit, metallic lak, bluetooth connectiviteit, DAB tuner, verwarmbare voorstoelen, Audi Smartphone Interface en opbergruimtepakket.
Deze E-Tron wordt geleverd met de originele laadkabel. Het afleverpakket bedraagt € 1.295,- en omvat een volledige technische controle, onderhoudsbeurt, nieuwe APK, reconditionering en 12 maanden BOVAG Garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.