Bouwjaar | 20-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 125.390 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-577-XR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 125.390 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-577-XR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2018 - jun. 2020
Technische informatie
Koppel: 561 Nm
Aandrijving
Actieradius: 446 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.455 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.150 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 95 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 54 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 38 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 367 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 37 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 26:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:19
Bruikbare accucapaciteit: 90.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 416 km
Ingeschat verbruik: 25.18 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 331 km
Actieradius praktijk winter: 285 km
Verbruik praktijk zomer: 24.79 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.7 kWh/100km
408pk boost. 1800 kg trekvermogen. Een optimaal rijbereik, geen emissies en probleemloze techniek. Met de Audi e-tron haalt u een elektrische auto van topklasse in huis. Ervaar de kracht en stilte van de elektromotor tijdens het rijden. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Luchtgeveerde wielophanging zorgt voor topklasse comfort op alle soorten wegdek. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen zorgen ervoor dat u goed en comfortabel zit, ook als het gas erop gaat. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Pak aan, 't is winter! Zo'n verwarmd stuurwiel is dan bijzonder prettig! Tot de uitrusting behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Het eigentijdse interieur wordt natuurlijk helemaal volmaakt met het digitale dashboard. Locatie, motorconditie, storingen... via Connected Services krijgt u alle vitale info over de auto door. Ook handig bij pech! U bedient het full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Ook is de auto voorzien van electronic climate control. De parkeersensoren vertellen precies hoe ver u kunt gaan. Hoe dichter op een obstakel, hoe sneller de piepjes. De Audi is standaard voorzien van: regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Tijden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.