Bouwjaar | 31-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.987 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-285-DK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
€ 33.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.987 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-285-DK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carpoint Dongen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaalstraat 102A |
Postcode | 5104 AD |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 323799 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carpointdongen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Aandrijving
Actieradius: 310 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 255/50 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 194 x 163 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 71 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 49 km actieradius per uur, compleet vol in 19 uur en 43 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 332 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 13 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,903225806452 kWh/100km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 Maanden: 12 Maanden Garantie, Onderhoudsbeurt, Nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Alle technologie in de Audi E-tron is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Vierwielaandrijving zorgt voor een veilig en voorspelbaar weggedrag. Als u nog nooit een elektrisch bediend glazen panorama dak hebt gehad, is dit echt een ontdekking. Licht, lucht en ruimtelijk gevoel maken elke rit tot een feest. Helemaal in dit fraaie lederen interieur. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Zelfs op slecht wegdek zorgt de luchtvering voor een opmerkelijk gladde en comfortabele rit. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 20 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Met het digitale dashboard van deze auto is de aanpassing van uw cockpitinterface een fluitje van een cent. Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Veilig en comfortabel rijden wordt nog eens versterkt door Connected Services, zodat u diverse vitale functies van de auto altijd kunt checken in de app. Een goede veiligheidsvoorziening is de spraakbediening en stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een navigatiesysteem met harde schijf en het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij DAB-ontvangst. Deze auto is voorzien van automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, automatisch dimmende buitenspiegels, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi E-tron samen. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.