Bouwjaar | 10-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.526 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-686-RL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
€ 42.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.526 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-686-RL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hartman B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Slof 27 |
Postcode | 5107 RH |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 693943 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohartman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2022
Technische informatie
Koppel: 664 Nm
Aandrijving
Actieradius: 437 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Breedte: 194 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.455 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.150 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 95 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 150 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart-rotsgrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 30 min
Optionele uitrusting:
2. AC-laadpunt (Passagierszijde) JS1
Akoestisch glas Portierruiten aan de zijkant VW0
Audi Smartphone Interface IU1
Bedieningselementen Glasoptiek, incl.
uitgebreide Aluminium-look GS5
Beglazing achter verduisterd
(Privacybeglazing) QL5
Bluetooth-handsfree-installatie met
Spraakherkenning (Audi Phone Box) 9ZE
Buitenspiegel met Camera, beide (virtueel) PAF
Bumper Uitvoering: advanced (Volledig
gespoten) VJ1
Camerasysteem Area view (Top View)
o Achteruitrijcamera KA6
Combi-instrument digitaal (virtual cockpit
plus) 9S9
Comfort-airco-automaat 4 zones 9AQ
Comfort-sleutel met sensorgestuurde
Achterklepontgrendeling incl. (openen +
sluiten)
PGC
Dashboard boven en Interieurelementen
onder in Leer 7HD
Head-up-display KS1
Hulppakket Tour
Rijassistent-systeem
Verkeerstekenherkenning
o Rijassistent-systeem Snelheidslimietindicator
o Rijassistent-systeem Adaptive cruisecontrol (Adaptive Cruise Control) met Automatische afstandsregeling
o Snelheidsbegrenzersysteem
Rijassistent-systeem Emergency-Assist met automatisch Noodoproep
o Rijassistent-systeem Uitwijk-assistent
Rijassistent-systeem Bocht-assistent links
o Rijassistent-systeem Lane Departure Warning incl. Emergency-Assist
o Rijassistent-systeem Lane Departure Warning
o Rijassistent-systeem Adaptive rijassistent
o PCC
Interieur-pakket S line WQS
Interieurvoorverwarming GA2
Ionisator voor de luchtreiniging (Air-Quality- Systeem) 2V9
Kontur / Ambienteverlichtings-pakket (plus) QQ2
Krik 1S1
Lendensteun voor, electr. verstelbaar 7P1
Lichtmetalen velgen 9,5x21 (15-
spaaksdesign, Contrastgrijs, gedeeltelijk gepolijst) F49
Metallic-lak 0E0E
Middenarmsteun voor Comfort-uitrusting 6E3
Opberg- en bagageruimte-pakket QE1
Optiek-pakket Zwart 4ZD
Panoramadak voor elektrisch, achter vast 3FU
Radio-ontvangst digitaal (DAB) QV3
Remzadels Orange gespoten 1ZT
Reservewiel als Vouwwiel 3F1
Rijassistent-systeem Rijstrookwisselassistent
(Side Assist) incl. Audi pre sense
rear
Rijassistent-systeem
Uitstapwaarschuwing
o
Rijassistent-systeem
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.