Bouwjaar | 03-04-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.630 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-145-HD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 03-04-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.630 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-145-HD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autokempen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Run 4301 |
Postcode | 5503 LP |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2533703 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokempen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2022
Technische informatie
Koppel: 540 Nm
Aandrijving
Actieradius: 300 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Breedte: 194 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 71 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 120 kW
Interieur
Interieur: Zwart-rotsgrijs, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 30 min
Audi heeft een uitstekende reputatie opgebouwd als het gaat om betrouwbare elektrische auto's. Kiest u voor deze e-tron, dan kiest u voor degelijke techniek van topklasse. Met de elektromotor rijdt u stil en snel de toekomst in. Maar ook schoon en zuinig. Drie letters veranderen deze Audi in een uitzonderlijke Audi. De S-Line styling staat voor individualiteit en sportiviteit. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Een zeer aantrekkelijke extra van deze Audi e-tron is de luchtvering, die zorgt voor een fantastische wegligging. Fijn zo'n elektrisch bediend glazen panoramadak. In deze Audi profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Over het digitale dashboard is goed nagedacht. Alle belangrijke functies binnen en buiten in één oogopslag. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. In de file rijden vreet concentratie. Daarom komt de file assistent te hulp om veilig afstand te houden en automatisch te stoppen als uw voorligger stilstaat. Connected Services voegt nog meer comfort en veiligheid toe aan deze auto. Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het navigatiesysteem met harde schijf gaat met knoppen op het stuur en met spraak. De Audi is standaard voorzien van: electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, parkeersensoren voor en achter, regensensor, automatisch dimmende buitenspiegels en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk.
Nergens vindt u zoveel oplaad
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.