Bouwjaar | 15-05-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.636 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | H-614-NG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 58.795,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-05-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.636 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | H-614-NG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Knook Select B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Huifakkerstraat 12 |
Postcode | 4815 PN |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21377527 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.knook-select.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2022
Modelcode: D5
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Breedte: 195 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.895 kg
Laadvermogen: 785 kg
GVW: 2.680 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6c
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Basispakket (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Op afspraak geopend! Om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken én echt tijd te kunnen maken voor onze klanten, werken wij uitsluitend op afspraak. Bel, WhatsApp of mail gerust voor een bezichtiging. Wij zijn graag duidelijk en transparant. Geen verrassingen, je weet waar je aan toe bent. Inruil is uiteraard mogelijk. Tenzij anders vermeld, worden al onze auto's geleverd zonder enige vorm van achterstallig onderhoud en inclusief geldige APK, tellerrapport (indien voorhanden), onderhoudshistorie, 2 sleutels, wettelijke garantie en volledig gereconditioneerd. Vrijwel al onze occasions kunnen tegen meerprijs worden geleverd met extra aanvullende garantie en onderhoud. Maar iedere auto is uniek, dus informeer naar de mogelijkheden. Deze advertentie is met de grootste zorg samengesteld. Het kan zich echter voordoen dat er toch een fout in staat. Daarom kunnen aan deze advertentie geen rechten worden ontleend. Wilt u graag weten of bijvoorbeeld de kilometerstand juist is? Of dat de voor u essentiële optie aanwezig is? Neem dan gerust contact met ons op.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.